UrgeLoL Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Det er ikke så alt for lenge til at vi kan kose oss med Singstar på Ps3. Og allerede er den første reviewen av spillet kommet. Following the first ever SingStar on PS2, every one of the new games - from SingStar Rocks to SingStar Legends - has been judged and rated on its track list. It’s the only fair way. We know SingStar is the best party-rocking karaoke game out there, but you can’t keep giving every add-on 90% because of that. It’s been all about the songs. So now - at last - we have a properly brand new SingStar to score. A next-gen revamp of the best singing game that’s ever been. And instead of it being all about the 36 tracks that are included, suddenly it doesn’t matter at all, which is ironic because it’s the best line-up yet. If you don’t like them, you can head straight online to the SingStore and choose from hundreds of other songs you do want to sing along to. The basics of SingStar on PS3 are identical to the PS2 games. The big differences are in presentation - it’s now super-slick with customizable wallpapers. New options include being able to save the audio of every one of your performances on the PS3’s vast hard drive and the automatic taking of snapshots of you straining to hit those Scissor Sisters’ high notes, mid-song. Or you can choose to video the whole thing and - for the very brave, or the very drunk - upload them to your online area to be viewed, rated and commented on (YouTube style) by others. While it’s hard to appreciate at the time of reviewing before a community has been formed, the whole thing is user-friendly and massively impressive. Get ready to watch some seriously bad singing that you could scare animals with. You never know, a few weeks from now you could be as famous as “that guy” singing Chocolate Rain. You'll Love Hundreds of songs to choose from Sharing and rating vids online Hitting high notes when drunk You'll Hate Actual gameplay hasn't changed When your friends refuse to sing Hitting high notes when sober Score 9/10 Kilde Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Singstar slår aldri feil! Med PS Eye blir dette fantastisk. Spesielt om den kan ta random bilder i løpet av sangen! Lenke til kommentar
glenulv Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hvordan blir det med gamle disker til ps2...vil det gå an å legge de inn på ps3en eller må en kjøpe alle sangene igjen? eller blir det disk swapping heile kvelden lang? Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Singstar er genialt. Fortsatt i sammen med Buzz det eneste mine kamerater liker å holde på med mens vi drikker noen pils føen god bytur. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg må si jeg er litt overrasket over at så mange liker Singstar. De få gangene jeg har hørt vennene mine synge har det vært så fryktelig at jeg ikke ville ha utsatt meg for det igjen Men er man stup full kan det jo kanskje høres bedre ut enn det er.... Er Singstar like stort i USA? Har inntrykk av at de ikke forstår det store med Singstar. Er karaoke mer populært i Europa enn USA? Lenke til kommentar
Raymann Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg må si jeg er litt overrasket over at så mange liker Singstar. De få gangene jeg har hørt vennene mine synge har det vært så fryktelig at jeg ikke ville ha utsatt meg for det igjen Men er man stup full kan det jo kanskje høres bedre ut enn det er.... Er Singstar like stort i USA? Har inntrykk av at de ikke forstår det store med Singstar. Er karaoke mer populært i Europa enn USA? 9625067[/snapback] Ingen bryr seg om Singstar i USA. Er kun Europa og da særlig her i norden, skammelig nok. Nei, jeg er ikke særlig glad i disse greiene her... Lenke til kommentar
roht Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Nokon som veit om Singstore blir opna for alle, sånn at alle PS3 eigarar kan sjekke ut folk sine "musikkvideoar" ? Det hadde jo blitt ekstremt kult. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Man kan velge om man vil laste opp sine flotte prestasjoner til Singstar servere ja. Så får alle tilgang. Blir nesten som youtube Aha.. nå skjønte jeg spm. Hmm godt mulig at sangene man har kjøpt blir listet opp i profilen din. Hvem vet.. Endret 3. oktober 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
roht Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Eg tenkjer spesifikt på dei som ikkje kjøper Singstar. Har dei tilgong? (Beklagar det forrige spørsmålet var litt dårleg formulert) Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Er Singstar like stort i USA? Har inntrykk av at de ikke forstår det store med Singstar. Er karaoke mer populært i Europa enn USA? Ikke like stort, Karaoke Revolution har vært det store der, men ikke i nærheten av Singstar-stort. Men det skal også nevnes at det ikke er så lenge siden Singstar ble lansert der, og at det er et stort satsningsområde med en ny Singstar-bundle som skal selges til spottpris i USA. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hvordan blir det med gamle disker til ps2...vil det gå an å legge de inn på ps3en eller må en kjøpe alle sangene igjen? eller blir det disk swapping heile kvelden lang? 9624579[/snapback] Tror ikke de integrerer de gamle spillene i det nye spillet, men PS3 er bakoverkompatibel, så du slipper å kjøpe dem omigjen. Men om du ønsker å ta nytte av de nyere funksjonene (i.e. bli bedømt av fremmede folk på nettet) tipper jeg at du må kjøpe de sangene du ønsker omigjen. Eg tenkjer spesifikt på dei som ikkje kjøper Singstar. Har dei tilgong? (Beklagar det forrige spørsmålet var litt dårleg formulert) 9625125[/snapback] Nei, tviler på det.. Alt ser ut til å være integrert i Singstar. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Bare en tanke som streifet meg en dag: Kunne ikke produsenten av singstart ha lagt med et program i pakken slik at folk selv kunne ha laget karaoke versjoner av sanger de selv liker. Kunne også ha laget noe på playstation store slik at folk kunne laste de opp og andre folk kunne ha lstet de ned. Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Det hadde vært en glimrende ide, men dessverre er det pengene som styrer. Tipper enkelte, hadde gjort en så bra jobb, at konkuransen mot Sing-store ville blitt skummel. Derfor kan de være at de ikke tør...i alle fall ikke enda. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Det er ikke lov. Sony betaler Royalties og lisenser for å bruke sanger i singstar. (Derfor mange sanger som kommer fra Sony Label i singstar) Hvis mannen i gata selv skal konvertere cd-samlingen sin, så er det å tukle utenfor lisensen. Man har betalt for en cd-plate for å høre musikk. Man har ikke betalt for å forandre på åndsverket, og heller ikke for at man kan laste det opp noen sted. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Når kommer dette a? *VILL HA DET NÅ* Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Det er ikke lov.Sony betaler Royalties og lisenser for å bruke sanger i singstar. (Derfor mange sanger som kommer fra Sony Label i singstar) Hvis mannen i gata selv skal konvertere cd-samlingen sin, så er det å tukle utenfor lisensen. Man har betalt for en cd-plate for å høre musikk. Man har ikke betalt for å forandre på åndsverket, og heller ikke for at man kan laste det opp noen sted. 9640910[/snapback] Ok, får vel trekket tilbake ideen min da Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Det var i allefall en super ide, men Trykkertor har helt rett. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Utsatt pga. testing ifølge Sony, men ettersom anmeldelser har dukket opp bør det være like rundt hjørne. Tipper november. http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=29400 Endret 9. oktober 2007 av kilik Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Ganske sikker på at det ikke kommer i år, Det rekker iallfall ikke jule salget....... Endret 10. oktober 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 øøøhhh kommer ikke dette neste måned, selv om det står mye frem og tilbake i denne tråden? Finner ikke tilbake, men har i de seneste dagene, lest at singstar og gh3 kommer på ps3 i november? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå