ikjell Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Kan jeg bruke en ting som kondensfjærner til å rense CPU og kjøler før jeg påfører kjølepasta??? Kondensfjærneren inneholder 60-100% propanol. Lenke til kommentar
Skypond Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 kondens fjerner går bra eller ren sprit 8) Lenke til kommentar
QXLNO Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 støv sugeren e tingen for rensing:P Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 ord deling? Skal ha temmelig heftig støvsuger for å rense en kjøleribbe. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 ord deling? Skal ha temmelig heftig støvsuger for å rense en kjøleribbe. Joda skal være kraftige støvsuger om du skal rense kjøleribben, det beste er vel trykkluft på ribben Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 ord deling? Skal ha temmelig heftig støvsuger for å rense en kjøleribbe. Joda skal være kraftige støvsuger om du skal rense kjøleribben, det beste er vel trykkluft på ribben Jeg tror fremdeles man må ha en form for avfetting for å fjerne pasta. Lenke til kommentar
Nicroman Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Isopropanol til elektrorens, jernvareforettninger har det. Men er bare lov til å selge til bedrifter da.. 8) Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Blå Isopropanol får man hos fargehandlere og noen bensinstasjoner. Kan kjøpes av omtrent hvem som helst. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 ord deling? Skal ha temmelig heftig støvsuger for å rense en kjøleribbe. Joda skal være kraftige støvsuger om du skal rense kjøleribben, det beste er vel trykkluft på ribben Jeg tror fremdeles man må ha en form for avfetting for å fjerne pasta. Er det goop du skal fjerne må du ha sterke saker, men vi snakket om ribbene ikke flaten ned mot cpu'en. Kjøleribbe kan du blåse rent, nedi der nytter det ikke med sterkesprit. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 nah. fjernet lett goop på prosessoren med kondesnfjerner kjøpt på shell.. ble så rent og fint at jeg kunne spise på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå