tOREEE Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Heisann! Jeg skal snart gå til innkjøp av ny PC, og jeg lurer på om det finnes norsk Windows XP 64bits Operativsystem? Jeg skal ha 4GB med RAM, og ettersom jeg er hørt er dette ingen vits om jeg ikke har 64bits OS. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hmm. Eksisterer sikkert ikke. Sitter selv på en Windows XP Pro x64. Men i Engelsk versjon. Finnes sikkert bare i engelsk versjon. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg tok et kjapt søk på Hardware.nos prisguide og endte opp med dette resultatet. Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Er ikke det bare en oppgraderingspakke? Edit: Altså, at du må ha en annen windows fra før av.. Endret 3. oktober 2007 av torenym Lenke til kommentar
valentino Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Dersom du kjøper Vista x64 Ultimate kan du laste ned så mange forskjellige språkpakker du måtte ønske fra windowsupdate. Dette gjelder også for OEM versjonen. Har selv prøvd dette men jeg foretrekker av en eller annen grunn engelsk windows. Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Dersom du kjøper Vista x64 Ultimate kan du laste ned så mange forskjellige språkpakker du måtte ønske fra windowsupdate. Dette gjelder også for OEM versjonen. Har selv prøvd dette men jeg foretrekker av en eller annen grunn engelsk windows. 9629442[/snapback] Beklager, men jeg holder meg til XP Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Tror ikke det finnes, jeg har i allfall ikke funnet noen referanser til det. Hvis du vil ha 64-bit windows på norsk må du antageligvis gå for Vista. Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Xp + språkpakke skal vel funke? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Xp + språkpakke skal vel funke? 9639579[/snapback] Trokke det nei. Har man hatt mulighet til og velge språk har nå i allefall jeg oppdaga det... (XP). Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Har nå sendt mail til microsoft, og de sa at det ikke finnes norsk x64 - bare engelsk. Da blir det nok engelsk windows xp på meg igjen da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå