Darth Godo Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Nice! Gikk endelig til innkjøp av det idag, og jau, loads of fun!!! Lenke til kommentar
somebody Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Nice! Gikk endelig til innkjøp av det idag, og jau, loads of fun!!! :-) Lenke til kommentar
somebody Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Fornøyd?!?! Endret 9. januar 2008 av Evenos Lenke til kommentar
somebody Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 På det 3. skal det skje Hva mener du med det? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Bare en liten spøk. Det sto det samme 3 ganger i posten din, og det var ikke skrevet med vilje men en bug på forumet elns. Ser nå at jeg sikkert virka litt sur ut i posten min men denne -> hadde passet bedre for anledningen Lenke til kommentar
somebody Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hehe, det var nok en bug, har fikset det nå =P Men skjønte ironien din, så du virket ikke sur Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Okei, ironi funker ikke alltid like bra på internett Lenke til kommentar
somebody Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hehe, nei. Men det funker noen ganger - som i dette tilfelle=P Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Fikk meg skate for noen dager siden (xbox360). Er selv interessert i skating, og dette spillet er en klar 10'r i mine øyne. Passe hardt, realistisk, og det med at han tryner hele tiden? Det er tull. Han tyrner når han kjører i 100 inn i en fortauskant, men det er vel heller ikke så rart? Anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Fornøyd?!?! Ja, veldig fornøyd. Prøvde Tony Hawk i ettertid og det kan ikke måle seg mot Skate! Lenke til kommentar
Megaknut Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 nå må dere faen meg gi anmelderen en pause. Selv om ikke spøken angående tjall falt i god jord hos alle må det vel være lov å spøke angående temaet for det? Må dere slutte å være slike prippne skate maradonaer som får totalt panikk fordi det nevnes hasj eller andre ting som kan føres til negativt. Ta nå litt selvironi og fyr opp en tjall selv så blir alt så mye bedre! Dessuten, så kan jeg ikke forstå hvorfor dere skal klage på anmelderens trekk. Det er vel opplagt? Ps3 versjonen har noen framerate problemer, xbox'en sin kontroll er ikke like optimal som ps3 sin. "hva slags kontroll er vel opp til smak og behag?" (noe i den duren) Det er jo en selvfølge, men det er jo samtidig fullt lovlig for anmelderen å skrive at xbox-kontrollen ikke er like bra til dette spillet. Det blir jo som å si at man ikke har lov å mene at en "driver" fungerer bedre til å slå langt enn en "putter" i golf. Så fyr opp tjallen, len dere tilbake og kos dere!(med skate vel og merke) Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 finnes dette spillet til PC også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg