samebob Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Er det noen som hvet om det går an å ta en test eller se på symptomer om en kommer til å bli paranoid som eldre? F.eks. Jeg skvetter ganske lett når kompiser bare er borti meg eller skal klø seg i hodet. (Kan også ha noen andre grunner til det da, går i en klasse som vil ha det til at jeg er en svekling av en trønder ) Tør så vidt å sove med føttene utenfor sengen, redd for at ett eller annet skal ta de, føler meg bare ikke trygg med de utenfor. Sover jeg uten å ha gardinene igjen er jeg nesten litt redd for at et eller annet ansikt el. skal komme å se in Når jeg legger meg så må jeg ha musikk eller tv, vist ikke hører jeg for mange andre knirke lyder osv. Vanskeligere å sovne. Noen ganger så føles internett og slik ut som en konspirasjon imot meg. Takk for saklige svar Ps, dette har ikke noe med at jeg liker onklp - noia Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Du er bare pysete, ikke paranoid. Noen ganger så føles internett og slik ut som en konspirasjon imot meg. Den kan du godt forklare bedre, men mange føler seg utelatt. Endret 2. oktober 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
samebob Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Hva har utelatt med det å gjøre? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Vel, hva mener du med setningen? Lenke til kommentar
samebob Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Jeg menet at når jeg snakker med noen så kommer noe jeg har sagt eller noe sånt til å bli lagt ut. Eller vist jeg snakker med ei jente f.eks på msn om følelsene mine så sitter noen der på andre siden å flirer av meg. Dessuten spurte jeg ikke om jeg var paranoid nå, men om symptomer, og om noen av de punktene kunne være et symptom. Endret 2. oktober 2007 av samebob Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Det er nok bare du som mangler selvtillit, ser hvertfall for meg at en person med lav selvtillit kan føle seg slik. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Snakker du bare om den internett tingen nå ja? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Nei, det at du snakker med ei jente om følelsene dine og at det kanskje er andre som sitter ved henne og ler av deg. Det kan også være at du ikke stoler godt nok på henne at du tenker slik. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Noen ganger så føles internett og slik ut som en konspirasjon imot meg. 9619870[/snapback] Hva mener du nå egentlig? er det kun det med at du er redd for å bli hengt ut på nett elelr latterligjort av en jente msn? Lenke til kommentar
samebob Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Nei er litt vanskelig å forklare.. hm Er ikke at alt som sjer på internett trenger ikke å være "mot" meg da. Men er vell at det føles ikke som noe er ekte, eller skrevet av ekte folk inpå der. Men er ytterst sjelden jeg får den følelsen da. litt vanskelig sagt sikkert. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Nei er litt vanskelig å forklare.. hmEr ikke at alt som sjer på internett trenger ikke å være "mot" meg da. Men er vell at det føles ikke som noe er ekte, eller skrevet av ekte folk inpå der. Men er ytterst sjelden jeg får den følelsen da. litt vanskelig sagt sikkert. 9620482[/snapback] kanskje det har noe med hjernen som ikke kobler helt disse gangene man tenker på det er feks.mange som syns det er rart og faktisk treffe en de har snakka med på nettet i person.. og se at det faktisk var en ordentlig levende person som gjemte seg bak all den teksten på skjermen liksom :!: annerledes sikkert når man har snakket sammen på webcam da tror jeg men Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hmm, dette virker egentlig ikke som paranoia. Paranoia går vel heller mer på at man tror alle er ute etter å gjøre deg ondt, at det alltid er noen som overvåker en og at det ikke finnes noe som virkelig er EKTE. Jeg tror egentlig at du er veldig nervøs. Hadde du hatt paranoia hadde du nok ikke sett tegnene på din egen sykdom. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Tør så vidt å sove med føttene utenfor sengen, redd for at ett eller annet skal ta de, føler meg bare ikke trygg med de utenfor. Haha! Den kjenner jeg igjen er sånn selv. Jeg har heller aldri bena mine rett, f. eks. bena på bordet. Pga. redd noe skal dette oppå knea og knuse dem, en komet f. eks . Eller en fyr kommer med q-bein og slå. Rart ja? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Haha! Den kjenner jeg igjen er sånn selv.Jeg har heller aldri bena mine rett, f. eks. bena på bordet. Pga. redd noe skal dette oppå knea og knuse dem, en komet f. eks . Eller en fyr kommer med q-bein og slå. Rart ja? 9640828[/snapback] er nå man kan begynne å snakke om paranoia.. vet du innerst inne at det ikke kommer til å skje? eller tror du på at det kan faktisk skje? Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Sounds more like OCD than paranoia to me.. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Noe av det du beskriver virker nesten som tvangstanker, som det å ha tv på når du skal legge deg osv. Mens noe av det du beskriver ser litt ut som angst. Det beste du kan gjøre, hvis du er bekymret er å dra til lege og rådeføre deg. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Sounds more like OCD than paranoia to me.. 9646983[/snapback] Hva er OCD? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Obsessive Compulsive Disorder, altså tvangstanker.. tror det er det ihvertffall ja er det, googla det nå Endret 7. oktober 2007 av Melisma Lenke til kommentar
samebob Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Og det vil si? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Og det vil si? 9656025[/snapback] jeg tror det er feks. "jeg MÅ slå av-og-på lyset 7 ganger før jeg går inn i ett rom" eller "vaske henda 100 ganger daglig" osv.. men den er vel sikkert ganske utbredt den personlighetsforstyrrelsen.. men google det og se hva du kan finne, se om du kjenner deg igjen i noe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå