Gå til innhold

Merker ikke forskjell mellom PC'ene mine!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har akkurat kjøpt meg en ny Pc. Q6600 CPU, 620 watts PSU, og to 8800 GTS, Gigabyte 680 SLI hovedkort, 2 GB fra ocz 1066 mhz, pluss en 150 GB raptor disk og 500 GB WD. Bruker 150 GB til systemlagring.

kosta meg 20500 k.

Kjører Windows Vista 64-bits Ultimate.

Før hadde jeg en AMD athlon 3200 Venice +, 2 GB PC3200, 450 Watts PSU, 6800 GT Skjermkort, og 250 GB Harddisk, AsRock Hovedkort.

Denne er nesten to år nå.

Windows XP, ikke professional.

Problemne er egentlig at jeg ikke merker noe som helst forskjell!

Jeg synes det er utrolig merkelig at jeg ikke merker noe forskjell mellom PC'ene.......

Noen innspill om hvorfor? Eller muligens hva som er feil?

BTW: Det var netshop som satt sammen PC-en.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svaret på det er, her som alle andre steder, 42 :cool:

Det er det selvfølgelig vanskelig å svare på for det kommer ann på maskinvare, klokking/tuning osv..

Om du kjører en test så får du opp et diagram som forteller deg hvordan du ligger ann blandt de som har lik maskinvare som deg. DER kan du sammenlikne.

Edit: Hva mener du forresten med at du ikke merker noen forskjell? Hva tenker du på da. Kabal vil jo kjøre like bra på begge maskinene selvfølgelig ..

Endret av Nero Burningwr00m
Lenke til kommentar
Svaret på det er, her som alle andre steder, 42  :cool:

Det er det selvfølgelig vanskelig å svare på for det kommer ann på maskinvare, klokking/tuning osv..

Om du kjører en test så får du opp et diagram som forteller deg hvordan du ligger ann blandt de som har lik maskinvare som deg. DER kan du sammenlikne.

Edit: Hva mener du forresten med at du ikke merker noen forskjell? Hva tenker du på da. Kabal vil jo kjøre like bra på begge maskinene selvfølgelig ..

9620214[/snapback]

hehe, det skjønner jeg å. Men når jeg starter opp PC-en så tar det 20-25-30 sek å starten opp. kjører WV Ultimate, 64 bit. Men jeg har raptor.

Og alle programene reagerer litt treigt.

Tror du det ville vært STOR Gevinst å klokke opp mnin CPU, q6600, til over 3.0 GHZ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...