LasseGL Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hei! Jeg har akkurat kjøpt meg en ny Pc. Q6600 CPU, 620 watts PSU, og to 8800 GTS, Gigabyte 680 SLI hovedkort, 2 GB fra ocz 1066 mhz, pluss en 150 GB raptor disk og 500 GB WD. Bruker 150 GB til systemlagring. kosta meg 20500 k. Kjører Windows Vista 64-bits Ultimate. Før hadde jeg en AMD athlon 3200 Venice +, 2 GB PC3200, 450 Watts PSU, 6800 GT Skjermkort, og 250 GB Harddisk, AsRock Hovedkort. Denne er nesten to år nå. Windows XP, ikke professional. Problemne er egentlig at jeg ikke merker noe som helst forskjell! Jeg synes det er utrolig merkelig at jeg ikke merker noe forskjell mellom PC'ene....... Noen innspill om hvorfor? Eller muligens hva som er feil? BTW: Det var netshop som satt sammen PC-en. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Prøv å kjøre 3dMark å slike ytelsestester, så får du se at nummerene taler for seg selv Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Prøv å kjøre 3dMark å slike ytelsestester, så får du se at nummerene taler for seg selv 9619854[/snapback] hvor kan jeg laste ned 3dmark? Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 helst en link..... Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Her! 9619983[/snapback] altså det er jo titusen valg der nede....er det ikke en dere kan si er bra..som ikke tar 24 timer..... Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Hvilken score er bra å få på 3dmark? Hva er det gjennomsnttlige snittet? Og hva er et høyt snitt på? Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 er det over 10000 begynner det å bli bra Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Svaret på det er, her som alle andre steder, 42 Det er det selvfølgelig vanskelig å svare på for det kommer ann på maskinvare, klokking/tuning osv.. Om du kjører en test så får du opp et diagram som forteller deg hvordan du ligger ann blandt de som har lik maskinvare som deg. DER kan du sammenlikne. Edit: Hva mener du forresten med at du ikke merker noen forskjell? Hva tenker du på da. Kabal vil jo kjøre like bra på begge maskinene selvfølgelig .. Endret 2. oktober 2007 av Nero Burningwr00m Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Svaret på det er, her som alle andre steder, 42 Det er det selvfølgelig vanskelig å svare på for det kommer ann på maskinvare, klokking/tuning osv.. Om du kjører en test så får du opp et diagram som forteller deg hvordan du ligger ann blandt de som har lik maskinvare som deg. DER kan du sammenlikne. Edit: Hva mener du forresten med at du ikke merker noen forskjell? Hva tenker du på da. Kabal vil jo kjøre like bra på begge maskinene selvfølgelig .. 9620214[/snapback] hehe, det skjønner jeg å. Men når jeg starter opp PC-en så tar det 20-25-30 sek å starten opp. kjører WV Ultimate, 64 bit. Men jeg har raptor. Og alle programene reagerer litt treigt. Tror du det ville vært STOR Gevinst å klokke opp mnin CPU, q6600, til over 3.0 GHZ? Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 jeg har akkurat nå tat testen med maaange spill osv.. Men det står at jeg må gå online får å få resultatene, og at jeg må registrere meg......ser faen meg heller ikke hvo jeg kan registrere meg....? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 du har da tatt hensyn til at du har vista på den nye og xp på den gamle? vista krever Betydelig mer enn xp. hadde du hatt vista på begge bille du nok merket en ganske så god forskjell vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå