Atrox1 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hei Har tidligere vært innom en norsk fotoside/galleri med veldig mye bra bilder på, men har klart å miste url`en (noe som irriterer meg grenseløst). Noen som har forslag til hvilken side dette kan være? Det jeg husker av den er at domenenavnet var noe dystert, en god del bilder der blant annet fra oslo`s skyggeside, i forhold til tagging, henslengte sprøytespisser etc. Samt også en del naturbilder, om jeg husker rett blant annet fra lofoten. Mener også ene bildet hadde billedteksten "I en sofa fra Ikea...", selve bildet viser en gammel sofa med flere gamle sprøyter stukket inn i sofaryggen. Forslag mottas med stor takk Mvh Lenke til kommentar
joostein Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Når du nevnte sofa med sprøyter stukket inn i ryggen kom jeg på et bilde jeg så på foto.no for ca. et år siden, men da under tittelen "Junkie Love", meget bra bilde! Klarte å lete opp bildet igjen, det er tatt av Eirik Holmøyvik. Kanskje det er han du leter etter? Her er en link til bildet på foto.no Edit: Etter et lite google-søk fant jeg også hjemmesiden hans Endret 2. oktober 2007 av joostein Lenke til kommentar
Atrox1 Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Når du nevnte sofa med sprøyter stukket inn i ryggen kom jeg på et bilde jeg så på foto.no for ca. et år siden, men da under tittelen "Junkie Love", meget bra bilde! Klarte å lete opp bildet igjen, det er tatt av Eirik Holmøyvik. Kanskje det er han du leter etter? Her er en link til bildet på foto.no Edit: Etter et lite google-søk fant jeg også hjemmesiden hans 9620178[/snapback] Bingo!! Takk for hjelpa!! Case Closed!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå