Gå til innhold

Karpe diem, kjære ungdommer

Anbefalte innlegg

Tja. Mennesker er vell både svært tilpassningsdyktige, og ikke tilpassningsdyktige? Vi er tilpassningsdyktige på den måten at vi fint klarer å tilpasse oss mange ulike miljø, men på den andre siden er vi svært dårlige å tilpasse oss til ekstremmiljø.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel, bare på noen få grader økning eller minskning av den gjennomsnittelige temperaturen vil ha stor betydning for mennesker, og det første som vil skje er mindre mat = mindre mennesker. Det skal nesten ikke noe til for at 50% eller mer av jordens befolkning dør, på grunn av tørke, for mye regn eller for lave temperaturer. Det hadde gått bedre hvis alle hadde vært likt spredt over hele kloden, men siden så mange bor i byer, så vil byene og områdene rundt byene dø ut veldig fort på grunn av matmangel eller mange andre grunner

Lenke til kommentar

på den annen side så maser jo mange om overbefolkning. Hadde vi mistet 50% så hadde vi fortsatt hatt over 3 milliarder mennesker på plass ;)

(men nå trenger jeg virkelig mer popkorn)

EDIT: "mindre mat = mindre mennesker"? Mtp overvektsproblemet så er vel det en positiv ting? Jeg vet jeg kunne ha godt av å bli litt mindre :D

Endret av noob11
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...