Gå til innhold

Her er maskinen som kan "alt"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den veier jo bare et par hundre gram mindre enn en bærbar, men størrelsen er så klart mer hendig enn en 10". At man må betale MS-skatt er jo også litt negativt. Tror nok jeg hadde gått for en standard bærbar. Men sikkert et morsomt leketøy for de som kun skal gjøre enkle standardoppgaver.

Lenke til kommentar
Haha! Aerogrensesnitt ja? Det tror jeg mye på! Det er vel i ovekant drøyt for denne saken, eller?

9619915[/snapback]

Det er vel en tilnærmet vanlig Windows Vista Business, og da er jo Aero inkludert. Har sett reviews av denne modellen for noen måneder siden, og da viste de Aero-effekten(e).

Kjekk liten sak, men liker ikke batteritiden. (Samt pris).

Lenke til kommentar

Så denne drar Flip-3D og sånt helt smooth altså? På 800mhz og 1GB ram? Gitt at Microsofts anbefalte specs for Vista Business er 1Ghz og 1GB ram velger jeg å ikke tro det. :) Anbefalte specs for Aero-grensesnittet tilsier også et skjermkort på 128MB med blant annet pixel shader 2.0. Noe skeptisk er jeg. Utifra specsene virker "sirupstreg" og "hakkete" som bedre beskrivelser enn "smooth" og "kvikk".

Lenke til kommentar
Angående specs så må man huske at denne kjører 800 x 480. Ikke 1920 x 1200 som jeg sitter på.

9623537[/snapback]

Den er like fult avhengig av en eller annen type grafikkløsning med krav til pixel shading osv for å takle Aero, er den ikke? :ermm: Jeg er ikke helt sikker jeg altså, men like fult skeptisk. :!: Men det er jo bare en bi-greie da. Samme pokker om den kjører Aero eller ikke. Mitt største problem med denne er at til denne prisen burde vi sett en flashbasert diskløsning. Det ville automatisk fikset batterikapasiteten og den ville blitt enda lettere.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Opprett ny...