Dragen Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 På avslutnings-CG når du fullfører PSP-versjonen av Final Fantasy VII: Crisis Core, så står det 'To be continued in Final Fantasy VII', så Square Enix dysser ikke akkuratt ned ryktene, da de fleste andre prequel-spinoff'ene til andre eldre serier de lager, ikke pleier å avslutte på lignende måte. Så jeg tipper de har planer om en remake av FFVII på PS3. Men de har ihvertfall 2 FF-spill som skal lages først på PS3 (FF XIII og FF XIII versus). 9631706[/snapback] Tror det er mer sansynlig at de slipper FFVII på PSP. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Tenkte på sånne japanske krigsfilmer de virker så lojale 9631633[/snapback] He he, vet ikke helt om jeg skal le eller gråte. Fordommene er i hvertfall på plass! 9631637[/snapback] Fordommer? Kulterer ER faktisk forskjellige. 9632153[/snapback] Det er jeg helt enig meg deg i, og fullt klar over, men å basere hvorvidt Japanesere er lojale eller ikke - utifra krigsfilmer er vel ganske banalt? Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Tenkte på sånne japanske krigsfilmer de virker så lojale 9631633[/snapback] He he, vet ikke helt om jeg skal le eller gråte. Fordommene er i hvertfall på plass! 9631637[/snapback] Det er vel ingen direkte fordom. Det er vel ingen stor hemmelighet at japanere i stor grad er ekstremt lojale mot arbeidsgiveren sin. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 de lager ikke sånne videor for å drive å tulle og leke seg Jo faktisk de gjør det. De gjorde det med Final Fantasy 6 til Nintendo 64. Alle trodde det var sjueren, og derfor tror nå alle at FF7 opprinnelig ble laget til Nintendo. De gjorde det med Final Fantasy 8 til Playstation 2 også. Hele den ballsekvensen lagde de i sanntids grafikk. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 De kan jo bare slenge sammen noe makkverk og allikevel høste milliarder ... Får da håpe de er litt mer kvalitetssikre enn som så, men når jeg ser hvor mange FF-spill som gis ut så tett begynner jeg å få litt "kvantitet fremfor kvalitet" feeling. Har spilt FFXII og må si jeg var helt greit fornøyd, men hadde følelsen av det var litt lite gjennomført. Det jeg er minst fornøyd med er at de har bytta ut Aeons mot Esper, de er jo regelrett ubrukelig. Jeg har prøvd de et par ganger men det er bedre ting å bruke MPen på. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ramius, da kan det vel hende at det ikke kommer da... Men til PSP? Seriøst... det viler jeg sterkt på! Det blir jo klossegrafikk på nytt, og det er waste! Enten blir det PS3, eller ikke noe. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Mye som tyder på en ps3 remake ja .. kjøpte 10th anniversary art book'en til ff7 nu.. og de siste sidene hinter godt til en remake . Siden det finnes en techdemo til ps3, så vil jeg sette en knapp på at det kommer ut der. Nå tar jo ps3 salget seg opp i japan også. Mer enn wii 2 hele uker på rad Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Jeg skamløst bumber denne jeg. Skjer det noe om dagen? Noen som har hørt/sett noe i det hele tatt det siste året? =/ Er så fantastisk blodfan at jeg ikke kan la det passere. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Vel, du skal ha medalje for epic bump, men nei, det har ikke skjedd noe mye videre på den saken. Eller jo, en eller annen nettside dro en aprilspøk...håper det hjelper... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå