Dondrio Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hørte for en stund side at FF7 skulle bli laget til PS3, dette var en god stund ps3 kom. Deretter kom "Remaken" av FF7 traileren som skulle tilsvare grafikken til Ps3. Men etter det har jeg ikke hørt noe videre om FF7. Noen som vet om dette faktisk blir en realitet eller om dette bare var en bløff? Lenke til kommentar
Patney Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Det var aldri noen bløff. De sa aldri at det skulle komme heller. Det du så var bare en video som viste hvor mye PS3 kunne prestere. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Det kalles en techdemo! Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Det dukker stadig opp nye rykter om at en remake av FF VII skal komme, men de er ikke blitt bekreftet. Mange er overbevist om at remaken vil komme, men jeg vil ikke si noe før SquareEnix sier noe offisielt. Vel, når jeg tenker over det så har vel SE benektet at det kommer en remake. Ikke at blodfansen bryr seg om det. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 De kan jo bare slenge sammen noe makkverk og allikevel høste milliarder ... Får da håpe de er litt mer kvalitetssikre enn som så, men når jeg ser hvor mange FF-spill som gis ut så tett begynner jeg å få litt "kvantitet fremfor kvalitet" feeling. Har spilt FFXII og må si jeg var helt greit fornøyd, men hadde følelsen av det var litt lite gjennomført. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Square-Enix har nektet for det, samtidig som de hinter godt til det hele tiden. Er nok kun et spørsmål om tid ettersom de vet det er en "enkel" måte å sope inn masse penger på. Var egentlig veldig sikker på at de skulle kunngjøre det på tgs i år siden det er FFVII sitt 10 års jubileum. Slik ble det uheldigvis ikke :\ Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Det er bare en techdemo det der. Husker at jeg så den for lenge lenge siden. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Foreløpig er ingenting bekreftet angående techdemo. Produsent Yoshinori Kitase har sagt at det ville tatt 5 år med 300 ansatte å lage et FF spill. Designer Tetsuya Nomura har sagt at hvis etterspørselen er stor nok så må de gjøre det. Noe som får jeg til å lure på om de vet hva internet er. Jeg tror de heller mener "om etterspørselen ikke gir seg" Ellers så er realiteten sånn at Nomura som måtte ha gjort karakterdesign på nytt samt mye annet grafisk og historiearbeid. For tiden er han opptatt med å regissere to stortitler, Kingdom Hearts til PSP, og Final Fantasy Versus XIII. Resten av de flinke folka arbeider med hoved XIII tittelen, flere Kingdom Hearts spill til mobil og NDS. Uematsu holder på med musikk til Mistwalker spill, selvfølgelig kunne de ansatt han igjen men det har ikke skjedd på en lang stund. Skulle en remake bli aktuelt, tror ikke vi hører om det før minimum 2 år. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Herre, hvor mange ansatte har de egentlig? De pumper jo ut spill i takt med isbiter som smelter i helvete. Edit: Med sammenligning for øvrig Endret 3. oktober 2007 av Liquidant Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Det hadde vært litt interessant og vite. Så langt jeg vet har ingen journalist spørt om dette. Men det er flere hundre personer som jobber med hvert hovedspill i Final Fantasyrekka. Altså tallrekka. Når de også har slått seg sammen med Taito, Enix, og flere andre selskaper må de være et ganske formidabelt selskap. Til sammenligning er jo Nintendo, Japans andre største selskap. Rett under Toyota på førsteplass. Da kan ikke Sony og Square Enix være langt unna. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Over 3 000 ansatte og 10 forskjellige utviklingsteam ifølge Wikipedia. Sykt mye mennesker for så få storspill per år. Capcom har f.eks. "bare" 1200 ansatte. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Da er det jo forståelig at de klarer å presse ut kvalitetsspill i en så hyppig frekvens Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Kan ikke være bløff, de lager ikke sånne videor for å drive å tulle og leke seg. Det er nok noe som foregår . Er vi heldige så har dem kanskje kommet langt Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Kan ikke være bløff, de lager ikke sånne videor for å drive å tulle og leke seg. Det er nok noe som foregår . Er vi heldige så har dem kanskje kommet langt 9631615[/snapback] He he, da har de lojale medarbeidere som klarer å holde tett Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Kan ikke være bløff, de lager ikke sånne videor for å drive å tulle og leke seg. Det er nok noe som foregår . Er vi heldige så har dem kanskje kommet langt 9631615[/snapback] He he, da har de lojale medarbeidere som klarer å holde tett 9631618[/snapback] Er de ikke japanere da? Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hva i all verden har det med saken å gjøre? Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Tenkte på sånne japanske krigsfilmer de virker så lojale Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Tenkte på sånne japanske krigsfilmer de virker så lojale 9631633[/snapback] He he, vet ikke helt om jeg skal le eller gråte. Fordommene er i hvertfall på plass! Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) På avslutnings-CG når du fullfører PSP-versjonen av Final Fantasy VII: Crisis Core, så står det 'To be continued in Final Fantasy VII', så Square Enix dysser ikke akkuratt ned ryktene, da de fleste andre prequel-spinoff'ene til andre eldre serier de lager, ikke pleier å avslutte på lignende måte. Så jeg tipper de har planer om en remake av FFVII på PS3. Men de har ihvertfall 2 FF-spill som skal lages først på PS3 (FF XIII og FF XIII versus). Endret 4. oktober 2007 av KongRudi Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Tenkte på sånne japanske krigsfilmer de virker så lojale 9631633[/snapback] He he, vet ikke helt om jeg skal le eller gråte. Fordommene er i hvertfall på plass! 9631637[/snapback] Fordommer? Kulterer ER faktisk forskjellige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå