HansHG Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg har en 3com 3CRWE75G72-B modem/wlan router. Problemet er at wlan lampa blinker selv om jeg ikke er koblet til med min bærbare pc. Jeg sitter nå på min stasjonære som er kablet, laptopen er slått av men wlan lampa på routern blinker. Jeg har satt om med WPA-PSK (no server) passord. Er det noen som har klart å knekke passordet mitt og koblet seg på ? Hvordan kan jeg se hvem som er koblet på ? Har dynamic ip mellom stasjonær og router. Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Logge deg på routeren via nettleseren og sjekke listen over PC-er som har vært koblet til eller er koblet til. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Wlan lampa blinker jo littegranne uansett. Men blinker den som et fyrtårn eller tilnærmet? Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 veldig mange wlan router ca 1-2gang i sek, for og si at den lever (den sender faktisk 10 bradcast pakker i sek, men noen lamper filtrer det) sjekk heller WAN PORTEN den er være hvis blinker som helvete , da er det noen som "låner" wlan av deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå