Fatal-RetoX Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Som jeg har skjønt det kan split funksjonen dele en text i sourcen på en nett side men vet ikkk hvodan dette fungerer noen som vet av noen tutorials? Lenke til kommentar
backup Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Du vil bruke split-funksjonen på tekst på en webside? Hvor befinner denne websiden seg når split skal brukes? På serveren, i klientens webbrowser eller for eksempel i en webbrowser-kontroll i et vb6-prosjekt? Spør bare, fordi da er det enklere å gi et nyttig svar. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Kan du forklare HVA det egentlig er du skal? Jukse i NM? Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Jeg begynner å bli ganske flink til å bruke knappen her på VB forumet.... Endret 2. oktober 2007 av jorn79 Lenke til kommentar
Fatal-RetoX Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Ikke NM lol mafiano! Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 RTFM! Split er en funksjon som er godt dokumentert på MSDN. Jeg nekter å gi en link, for at du skal lære deg å slå opp selv. Men hvis du skal parse en webside, er neppe Split funksjonen det du er ute etter. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Om eg forstår riktig er det snakk om å jukse i NM eller eit anna nettspel? I så fall er det ikkje tillatt, tråden stenges. Er dette feil så rapporter tråden med ein begrunnelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg