Gå til innhold

GeoW - Hvordan kommer man opp dit?


Rinox

Anbefalte innlegg

Hei! Nå når jeg spiller Gears of War på Live er det en irriterende kar... Fakstisk flere av dem... Vi spiller på Gridlock og det de gjør er å gå til dit hvor man kan se vannet. Så bøyer de seg bak en boks, klatrer over og når de klatrer over hopper de opp i luften og noen ganger kommer de opp på et sted utenfor banen.

 

Hvordan gjør man dette? Tusen takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du er lur, så driter du i dem. Alle jeg spiller Gears med ville kicket folk på flekken om de glitchet. OK, greit nok om folk glitcher bare for å vise andre, eller prøve. Men om noen glitcher når vi spiller seriøst, så går de på hodet ut.

Selv kjenner jeg til noen få glitcher, men har aldri lært meg noen av dem. Bortsett fra dem hvor du sager deg selv, men den påvirker jo ikke andre uansett. Også er den litt morsom. :p

Lenke til kommentar
Kan du lære meg den? Jeg vil lære alle måter å glitche på :)

9619611[/snapback]

halo.. det er bare og søk på www.youtube.com da: gears of war glitche toutorial.

 

da får du vita hvor, hva og hvilke knapper og trykke på til riktige tider..

her er noen:-- grabwalk/rodyrun(?) -- skywalk/skydiver(?) -- kongfu-flip/backflip -- remote chainsaw --

 

IKKE BRUKES I RANKD MATCH!

 

OM DU VIL/IKKE FORSTÅR: legg meg til: PixlFace så skl jeg se om jeg kan finne frem dette geniale spillet fra under senga(?) eller noe...

spiller halo 3 og muligens snart SKATE for tiden

Endret av PixlFace
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...