HiSpeed Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Tidligere kunne man gjøre websider tilgjengelig i frakoblet modus. Jeg finner ikke denne funksjonen i Vista og IE7.0 Noen tips? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Høyreklikk der fanene er, så du huker av for at meny skal vises. På file der finner du Work Offline. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 det var ikke det han vill vite , sesteen. Jeg har heller ikke funnet denne funksjonen i IE7... prøv å sett noe i bokmerker, så går du i frakoblet modus og velger bokmerket.. (muligens du må endre noe på bokmerket) har ikke IE7 her akuratt nå, så får ikke testet Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 det var ikke det han vill vite , sesteen. Jeg har heller ikke funnet denne funksjonen i IE7... prøv å sett noe i bokmerker, så går du i frakoblet modus og velger bokmerket.. (muligens du må endre noe på bokmerket) har ikke IE7 her akuratt nå, så får ikke testet 9621318[/snapback] Det er dette som er borte i IE7. I tidligere versjoner var dette et valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå