12kenn1 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 PC-en min kræsja i dag. har noen viktige ting derinne spm jeg skulle hatt. Hvordan går det ann å overføre fra HD på den bærbare til en Ekstern HD, uten å være i windows? Den vil ikke boote lenger enn til xp boot screen. Takk Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Du kan ta disken ut av laptop'en og koble den til en annen PC ved hjelp av et eller annet adapter. Så kan du kjøre file recovery SW på denne PC-en og forsøke å kopiere ut filene. Hvis det bare er OS'et som er "ødelagt", så burde det gå fint å kopiere ut filer. Hvis det er andre typer feil - HW, f.eks. - så kan det hende båten har gått. Men jeg ville tatt disken ut av laptop'en, koblet den til en annen PC, og forsøkt å lese filer fra den. edit: Et sånt adapter skulle gjøre susen. Endret 2. oktober 2007 av nebrewfoz Lenke til kommentar
12kenn1 Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Når jeg skal starte recovery cd`en så vil den ikke starte, men når jeg setter inn operativsystem cd`en så vil den boote. er det noen måte for å få recovery cd`en til å boote? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå