Nervevrak Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Har en DVI(han) - HDMI(han) kabel fra PC og til TV`n. Skal nå bruke denne kabelen til en monitor med DVI inngang. Problemet er at alle monitorer har vel DVI-han tilkobling. Klarer ikke å finne det. Men noen må vel selge HDMI-hun til DVI-hun adapter? Vil helst slippe å kjøpe helt ny 7m DVI-DVI kabel. Og slenge den andre til over 1000kr i en skuff Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Det er kanskje noe sånt du er på jakt etter? Firmaet er OK - har handlet fra dem et par ganger. $39 gjør vel at du havner over 200,- kroner, så her blir det nok 25% + gebyr i tillegg, men må'ru så må'ru .... Lenke til kommentar
xoop Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Kan du ikke bare kjøpe en ny DVI-DVI kabel på biltema, sikkert billigere det. Biltema Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 betalte 200,- for en DVI-HDMI kabel for min PS3. Du finner det du trenger, du må bare lete litt :-) DVI kabelen skal jo være standard HAN. alle skjermer/TV'er er jo HUN tilkoblinger.. Lenke til kommentar
Nervevrak Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Kan du ikke bare kjøpe en ny DVI-DVI kabel på biltema, sikkert billigere det.Biltema 9619336[/snapback] Har faktisk ikke sett der, eller Clas Ohlson Så lenge det er digitalt skulle ikke kvaliteten ha så mye å si egentlig heler. Tror jeg prøver en slik betalte 200,- for en DVI-HDMI kabel for min PS3. Du finner det du trenger, du må bare lete litt :-) DVI kabelen skal jo være standard HAN. alle skjermer/TV'er er jo HUN tilkoblinger.. 9619365[/snapback] Når jeg begynte å kikke etter overganger ble jeg veldig i tvil om det er han eller hun inn på monitorene. Tenkte det skulle være han. Siden ut fra skjermkortet er hun. Men når jeg slo opp på erstatningskabler til monitor. Kom det opp bare han-han kabler Ringte så Amentio for å høre på den monitoren(BenQ) jeg skulle ha fra de. Og fikk til svar at den hadde det som var standard på alle: han kobling........ Var derfor jeg trengte en hun-hun overgang. Men om Amentio fyren har røyka noe, og svart feil. Blir det ikke noe problem. For nettbutikkene flyter over av HDMI-hunn til DVI-han adaptere. ---------------- Da var skjermen kommet. Og var nok en glipp fra han som sa den har han inngang, for den hadde hun. Og da er problemet et -ikke problem Endret 7. oktober 2007 av Nervevrak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå