Gå til innhold

Biljakt i Bergen - 4-åring påkjørt


mushi

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=172954

 

Bor du i Bergen, så følg med!

 

Ifølge politiinspektør Norvald Visnes ved Fana politistasjon jakter politiet en grønn bil av merket Mitsubishi Colt.

 

- De beskrivelsene vi har fått fra vitner, er at skal være en eldre modell av denne typen. Vi sjekker nå ut informasjon om alle biler av denne typen i bergensdistriktet, sier Visnes til VG Nett.

 

- Bilen kom i stor fart på den smale grusveien, hvor det bare er plass til én bil. Den hadde retning mot kvinnen og barnevognen, sier vitnettil ibergen.no.

 

Ifølge vitnet skal bilføreren ha truffet den fire år gamle jenta da han forsøkte å svinge unna barnevognen.

 

 

Bilder av bilen her

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får så vondt inne i meg når jeg leser slike nyheter. Samtidig blir jeg så rasende at det halve kunne vært nok! Jeg hater bilister som råkjører. De er uansvarlige, umoralske, direkte uintelligente og ja... Jeg hater dem så intenst. Håper mannen blir stilt for retten og blir dømt til mange års fengsel og en klekkelig bot. Man kjører bare ikke på en stakkars forsvarløs liten fire år gammel jente. Man kjører svarte meg ikke på noen. Gjør man det får man for svarte ta ansvar.

 

Bilister som bryter trafikkreglene burde bli fratatt førerkortet. De tjue ekstra kilometerne sparer dem nesten ikke tid i det hele tatt. Hvorfor i all huleste noen bilister råkjører forstår jeg bare ikke. De sparer knapt tid, de utsetter seg selv og andre for fare, og skaper bare trøbbel. De må da være ganske skutt i hodet alle mann.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...