Frysning Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hei! Når jeg compiler følgende kode: /** * The HelloWorldApp class implements an application that * simply prints "Hello World!" to standard output. */ class HelloWorldApp { public static void main(String[] args) { System.out.println("Hello World!"); // Display the string. } } Den compiler fint, men når jeg kjører den før jeg følgende feil: Exception in thread "main" java.lang.NoClassDefFoundError: HelloWorldApp/class Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Den funker fint for meg... Hvordan forsøker du å kjøre det? Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg bruker bare: java HelloWorldApp.class Exception in thread "main" java.lang.NoClassDefFoundError: HelloWorldApp/class Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 java kommandoen skal ikke ha endelser. Forsøk med java HelloWorldApp altså uten .class Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Yes, da var det i boks. Takk til alle. Er informatikk student neste høst, må begynne med litt høynivå, altfor glad i lavnivågreier. Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Prøv www.joegrip.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå