Sammy88 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 "not intended for this platform" er meldingen jeg får når jeg prøver å installere(manuellt) de nyeste Nvidia driverne til mitt nvidia geforce 6800 pci x. Har akkurat byttet skjermkort, hadde radeon x1600pro agp. Når jeg kjører installasjonsfila til Nvidia blir installasjonen alt for raskt ferdig og det kommer opp en melding "system has not been changed" eller noe lignende. Har prøvd mange forskjellige drivere, men alle kommer med samme melding. Forslag? må jeg reinstallere windows? PC-en: hk: asrock 4coredual-vsta skjermkort: Sapphire radeon x1600pro Byttet til nvidia GF 6800 OS: Vista ultimate 32-bit Lenke til kommentar
HKS Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Kan du prøve å kjøre Driver Cleaner for å rydde opp alle ATi-drivere? Nyeste Vista-driver fra nVidia skal fungere bra med 6-serien. Lenke til kommentar
Sammy88 Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Takk for tipset...skal prøve det! Det virka! nå vet jeg det til neste gang.... Endret 2. oktober 2007 av Sammy88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå