Dr3as Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Sitter her å har store planer om å kjøpe meg xbox i dag. Vil ikke ha Elite fordi jeg vil ha den i hvit, og nå som du får den hvite med HDMI er det jo ikke noe problem. Men hvor har de denne som jeg kan hente i dag? Til en ok pris. Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Elite er svart. 9618852[/snapback] Smart du Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Sitter her å har store planer om å kjøpe meg xbox i dag. Vil ikke ha Elite fordi jeg vil ha den i hvit, og nå som du får den hvite med HDMI er det jo ikke noe problem. Men hvor har de denne som jeg kan hente i dag? Til en ok pris. 9618835[/snapback] Elkjøp Kongsvinger har ihvertfall X360 med HDMI på lager.... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) haha Driver å ringer dit nå, så får jeg se.. Da har jeg fått ordre nr til og med, da må de jo ha den... Vis ikke klikker jeg i vinkel. Endret 2. oktober 2007 av Dr3as Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Elite er svart. 9618852[/snapback] Smart du 9618892[/snapback] Doktorgrad i fargeforskjeller Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Sitter her å har store planer om å kjøpe meg xbox i dag. Vil ikke ha Elite fordi jeg vil ha den i hvit, og nå som du får den hvite med HDMI er det jo ikke noe problem. Men hvor har de denne som jeg kan hente i dag? Til en ok pris. 9618835[/snapback] Elite er svart. 9618852[/snapback] Tok du den nå liquidant? Lenke til kommentar
Spider_PiG Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Ringte elkjøp kundeservice nå og hu dama sa de ikke fikk tak i Elite lenger?? Ingen i Oslo/Drammen som hadde heller... Hmmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå