Raul07 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Når eg sitter å spille så kommer det konstant lyd av laseren. Kan høre at den jobber. Dette er vel ikke normalt? Begynte for et par dager siden. Lenke til kommentar
rettesnoren Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Tror det. Hører at den "skifter spor" ganske ofte når den loader. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Hmm. Kan høre det nesten hele tiden eg.... Kanskje det er normalt. Har ikke lagt merke til det før nå men har kanskje ikke tenkt over det heller Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Er det viftene elr drevet som bråker er det helt normalt, 360 er glad i sånt Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Dette er helt normalt for en 360 bruker, bare å venne seg til:) Lenke til kommentar
Solid Liquidious Snake Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Kan du væresåsnill å holde deg unna MS-forumet? Du er her kun for å spre dritt. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 At 360 bråker er vell ikke spre dritt? må jo få lov til å svare gutten siden han lurer på hvorfor maskinen bråker. Jesus kan du hente meg, fins så mange som føler seg truffet når man nevner at en maskin bråker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå