dim3 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg lurte på om det er noen skoler som tilbyr utdanning innen Mac? Har søkt en del på nettet, men finner bare utdanning innen grafisk design o.l. Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hva går du på? Hva bruker du av PC/Mac programvare? Altså, jeg mener at sålenge den kan skrive og gå på internett å levere oppgaver så greit, jeg fikk bruke PDA jeg Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Altså, jeg mener administrasjon. Utdanning på Mac lissom. Server, OSx. For så å kunne jobbe som admin på bedrifter som bruker mye Mac. Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Aha, sånnsett ja, jo? Hvis de som skal jobbe med det peil på mac og hvordan det funker, så burde det være greit? La muligheten være åpen for PC, da folk har peil på det, men Mac er jo tross alt noe litt annet. Huff, jeg har sovet noen timer inatt og da hadde jeg vært våken lenge, jeg gir ikke noe bra svar, men jeg prlver, sorry hvis det er helt misledende.. Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Hehe.. Er MCSE(Microsoft Certified Systems Engineer) utdannet. Men er ganske så lei av å jobbe med Microsoft. Har egentlig alltid vært veldig glad i UNIX baserte systemer. Og blitt veldig glad i Mac. Hadde vært moro å jobbet med Mac systemer til en forandring. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Er bare å ta en eller annen ikt-utdanning ved en høyskole og så prøve å få seg jobb i et firma som driver mac-support/drift i etterkant. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Burde vel strengt tatt holde i massevis med UNIX kompetanse!? Uansett, Linpro holder masse Mac OS X kurs for sertifisering: http://linpro.no/tjenester/kurs/kursoversikt/apple_mac_os_x Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Burde vel strengt tatt holde i massevis med UNIX kompetanse!? Uansett, Linpro holder masse Mac OS X kurs for sertifisering: http://linpro.no/tjenester/kurs/kursoversikt/apple_mac_os_x 9626463[/snapback] Takk for den:) Var akkurat det jeg letet etter:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå