PoleCat Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Har et nokså idiotisk problem. Jeg har et Creative 3DBlaster4 Ti46000 som hele tiden gir meg den berømte blåskjermen med; IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL. Har også et nVidia Geforce2 MMX-200, som ikke brukes, men som fungerer helt bra og ikke kommer opp med disse feilmeldingene. Det har seg sånn at jeg har en spillejobb i morgen (bruker musikken fra PCn), og da hadde det ikke vært mye bra om disse feilmeldinge skulle komme midt i musikken hele tiden. Det jeg lurer på er at om jeg hiver MMX-200 kortet i maskinen for anledningen, vil dette ha noe å si på den generelle performancen, som i Windows og programvare, jeg tenker på hastighet/treghet, eller teller egentlig skjermkortet bare når en spiller? Håper på gode svar! Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Skjermkortet vil nesten ikke ha noe betydning for ytelsen i windows så lenge det ikke er snakk om filmer, spill eller fancy visualizations i WinAmp eller Music Match. Så bare bruk MX kortet ditt du! Lenke til kommentar
Screamer Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Ytelsen på maskinen går på ram, prossesor og hovedkort, med det kortet skal det gå helt greit og spille musikk og kjøre programvare som ikke krever høy 3d-ytelse. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Jeg bruker mye PhotoShop og XARA3D4. Vil disse fungere greit. For å være helt ærlig, merket jeg ikke store forskjellen på noenting da jeg oppgraderte til Ti4600. Kanskje LITT i noen spill... Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Hvis du ikke merket mye forskjell så bytt tilbake for anledningen Lenke til kommentar
allyse Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Stenges pga. emnefeltet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg