abene Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Yahoo har oppgradert sin søketjeneste, men er det nok til å kunne utfordre Google? Les mer Lenke til kommentar
TeaBone Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Yahoo har oppgradert sin søketjeneste, men er det nok til å kunne utfordre Google? Les mer 9618389[/snapback] Bortsett fra "Upcoming events" greia, så er jo resten bare ting som Google har hatt LENGE allerede... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg går nok ikke over til noe annet enn Google med det første. Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 jeg er strålende fornøyd med google og gmailen dems så kommer neppe til å gå over til noe annet. då må det være noe spessielt. Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Google er jo best på søking men bruker den minst mulig siden jeg avskyr at den lagrer historikken og forbinder det med gmail kontoen som har blitt logget på fra samme IP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå