Gå til innhold

Nå er jeg fantastisk pissed off på MS support!


Shruggie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Gjorde det, men han snakket sånn passe bra engelsk, så kan hende det ble feil. :hmm: (Snakket vel sånn passe bra jeg også :p)

Lenke til kommentar

Bare å prøve igjen. Og hvis det er noen bokstaver som "sauen" ikke klarer å skjønne, nevner du bare et ord som begynner på den bokstaven ("A" for analfabet). Skjønner han fortsatt mindre enn en gråstein, så ber du om å få snakke med et annet "mehe".

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Jeg har gitt opp å vente på at MS Support skal ringe meg tilbake, og ikke faen om jeg tør ringe de igjen, det fører bare til en ny post som den første i denne tråden.

 

Hvis jeg bruker et annet visakort, for eksempel min venns, som ny abonnementsordning, og så legger inn 3-mnd kortet mitt rett etterpå, vil de trekke en mnd fra visakortet, eller bare de 118 kronene de mener jeg skylder?

 

Jeg er rett og slett svært lysten på å spille halo nå.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke klaginga på MS support, har ringt dem to ganger, og begge gangene har jeg fått snakke med veldig kompetente svensker, og fått rask hjelp med problemet.

9634799[/snapback]

Jeg har aldri hatt noen problemer når jeg har ringt de.

Jeg har gitt opp å vente på at MS Support skal ringe meg tilbake, og ikke faen om jeg tør ringe de igjen, det fører bare til en ny post som den første i denne tråden.

 

Hvis jeg bruker et annet visakort, for eksempel min venns, som ny abonnementsordning, og så legger inn 3-mnd kortet mitt rett etterpå, vil de trekke en mnd fra visakortet, eller bare de 118 kronene de mener jeg skylder?

 

Jeg er rett og slett svært lysten på å spille halo nå.

9634293[/snapback]

De trekker bare de 118kr. Gjorde det når en kamerat av meg hadde samme problem. Etter at de 118kr. var trekt, hadde han vanlig Sølv igjen.

Men seriøst. Du bør ringe de igjen og snakke med de ordentlig. Sett inn 118kr. på kontoen din, eller bruk et annet VISA-kort (MED dekning!), og be de trekke det du skylder...

 

Enklere blir det ikke.

Lenke til kommentar

Må bare tilføye noe:

 

Da mitt live gold abonnement gikk ut i mars/april en gang i år ble abonnementet degradert til Silver. Hadde i utgangspunktet 12måneders gold. Valgte enkelt og greit ny 12måneders på VISA`en som lå klar på profilen min... Får se hva som skjer neste gang. :)

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Man kan da administrere Xbox Live betalingene på nett? Ta en titt på https://billing.microsoft.com/home.aspx.

 

 

Den hadde ikke jeg finni om jeg hadde lett aldri så mye. Takker og bukker! :D Hadde litt trøbbel med annet kort og frem og tilbake. Å ordne den fra xboxen gikk i alle fall ikke. Da jeg prøvde å logge meg inn på live, fikk jeg beskjed om at det var problemer med betaling, og at jeg måtte inn og endre "account management". Javel. Da jeg gjorde det, fikk jeg beskjed om at jeg måtte logge meg inn på live for å gjøre dette. HELL-O?!? :roll:

 

Men nå har jeg fått ordnet, og ting burde flyte nå. Takk for linken, nok en gang! :)

Endret av Nielsen75
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...