Amored Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 For noe drit. Ikke så lett når de ikke engang finner gamertaggen din over telefon.. 9634167[/snapback] Bare å stave den riktig for de det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Gjorde det, men han snakket sånn passe bra engelsk, så kan hende det ble feil. (Snakket vel sånn passe bra jeg også ) Lenke til kommentar
Amored Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Bare å prøve igjen. Og hvis det er noen bokstaver som "sauen" ikke klarer å skjønne, nevner du bare et ord som begynner på den bokstaven ("A" for analfabet). Skjønner han fortsatt mindre enn en gråstein, så ber du om å få snakke med et annet "mehe". Endret 4. oktober 2007 av Amored Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg har gitt opp å vente på at MS Support skal ringe meg tilbake, og ikke faen om jeg tør ringe de igjen, det fører bare til en ny post som den første i denne tråden. Hvis jeg bruker et annet visakort, for eksempel min venns, som ny abonnementsordning, og så legger inn 3-mnd kortet mitt rett etterpå, vil de trekke en mnd fra visakortet, eller bare de 118 kronene de mener jeg skylder? Jeg er rett og slett svært lysten på å spille halo nå. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Skjønner ikke klaginga på MS support, har ringt dem to ganger, og begge gangene har jeg fått snakke med veldig kompetente svensker, og fått rask hjelp med problemet. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Skjønner ikke klaginga på MS support, har ringt dem to ganger, og begge gangene har jeg fått snakke med veldig kompetente svensker, og fått rask hjelp med problemet. 9634799[/snapback] Jeg har aldri hatt noen problemer når jeg har ringt de. Jeg har gitt opp å vente på at MS Support skal ringe meg tilbake, og ikke faen om jeg tør ringe de igjen, det fører bare til en ny post som den første i denne tråden. Hvis jeg bruker et annet visakort, for eksempel min venns, som ny abonnementsordning, og så legger inn 3-mnd kortet mitt rett etterpå, vil de trekke en mnd fra visakortet, eller bare de 118 kronene de mener jeg skylder? Jeg er rett og slett svært lysten på å spille halo nå. 9634293[/snapback] De trekker bare de 118kr. Gjorde det når en kamerat av meg hadde samme problem. Etter at de 118kr. var trekt, hadde han vanlig Sølv igjen. Men seriøst. Du bør ringe de igjen og snakke med de ordentlig. Sett inn 118kr. på kontoen din, eller bruk et annet VISA-kort (MED dekning!), og be de trekke det du skylder... Enklere blir det ikke. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Må bare tilføye noe: Da mitt live gold abonnement gikk ut i mars/april en gang i år ble abonnementet degradert til Silver. Hadde i utgangspunktet 12måneders gold. Valgte enkelt og greit ny 12måneders på VISA`en som lå klar på profilen min... Får se hva som skjer neste gang. Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Man kan da administrere Xbox Live betalingene på nett? Ta en titt på https://billing.microsoft.com/home.aspx. Den hadde ikke jeg finni om jeg hadde lett aldri så mye. Takker og bukker! Hadde litt trøbbel med annet kort og frem og tilbake. Å ordne den fra xboxen gikk i alle fall ikke. Da jeg prøvde å logge meg inn på live, fikk jeg beskjed om at det var problemer med betaling, og at jeg måtte inn og endre "account management". Javel. Da jeg gjorde det, fikk jeg beskjed om at jeg måtte logge meg inn på live for å gjøre dette. HELL-O?!? Men nå har jeg fått ordnet, og ting burde flyte nå. Takk for linken, nok en gang! Endret 18. april 2008 av Nielsen75 Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 når dei seier at du må vete i 3 dager så meiner dei at det skjer ikkje. og mitt syn på det er at vis dei er domme nok til å trekke frå eit kort som ikkje eksisterer mer så er det deiras problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå