Gå til innhold

Nå er jeg fantastisk pissed off på MS support!

Shruggie

Anbefalte innlegg

Mange her som misforstår. Mitt problem er ikke at de mener jeg skylder de 118 kroner, det kan jeg godt forstå, og jeg foreslo jo at de kunne trekke de to månedene fra det 3-mnd kortet jeg allerede har.

Mitt problem er at de driver kundeservice som noen forbanna idioter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis man har hatt xbox før og betalt for 1 års online (500kr).. Vil de automatisk trekke for 1 år til når 12 måneder har gått ?

Har ikke xbox lenger og er ikke så lenge til det har gått 1 år siden jeg hadde xbox nå.

9622429[/snapback]

Nei.

Når du vel eit abb på 3 mnd, betalar du totalt 159,-

Då betalar du 159,- med ein gong, og har gold i 3 månader.

Når dei 3 månadene er gått ut, fortsett abbonemanget til same pris, berre då gjer dei slik: 159 / 3 = 53,-

Du betalar då 53,- i månaden heilt til du seier opp.

Tar du derimot eit år, til 499, betalar du 499 med ein gong, og har gold i eit år. Når det året er gått blir det same leksa.

499 / 12 = 41,50,-.

Nokon i det heile tatt som har tatt seg tida til å lese EULA? Ikkje det nei.

9623242[/snapback]

Så du mener at når 1 års gold membership abonnementet går ut for meg i november nå, så vil de ikke trekke 500kr for 1 år til automatisk ?

I reglemanget demmes som er på nettsiden xbox.com, så står det jo at de trekker automatisk 500kr hvert år når 1 års gold membership går ut... uansett om du har xbox 360 lenger eller ikke. Så da må man vel ringe inn ? Jeg gidder jo ikke betale 500 kr for xbox Live, når jeg engang ikke har xbox 360 lenger...

Lenke til kommentar

Sånn..

Nå har jeg fått ringt xbox folka. Hadde jeg ikke ringt, hadde de trekt automatisk 500kr ifra meg 10 november. For et sleipt system, bare flaks at jeg var her inne i tide. Burde ihvertfall få til en løsning på nettsiden demmes, sånn at man kan administrere kontoen sin selv, alla hvordan World of warcraft har det på nettsiden sin.. Par klikk, så får man fryset og stoppet auto trekka på kontoen.

De skal ha + for enkel og grei kundeservice da= )

Lenke til kommentar
Sånn..

Nå har jeg fått ringt xbox folka. Hadde jeg ikke ringt, hadde de trekt automatisk 500kr ifra meg 10 november. For et sleipt system, bare flaks at jeg var her inne i tide. Burde ihvertfall få til en løsning på nettsiden demmes, sånn at man kan administrere kontoen sin selv, alla hvordan World of warcraft har det på nettsiden sin.. Par klikk, så får man fryset og stoppet auto trekka på kontoen.

De skal ha + for enkel og grei kundeservice da= )

9624693[/snapback]

litt merkelig system de har ja. jeg hadde 3 månedsabonnement, men blir nå trekt for hver måned. skifter over til 12 månedsabonnement snart.

litt OT:

nåja, jeg ble jo trekt ifra 4 måneder hos WOW/Blizzard greia, selv om jeg skulle bare teste det ut for 1 måned, men fikk igjen pengene fra banken :D bare at flaks jeg sjekket ut kontoutskriftene mine.

Endret av killerboy85
Lenke til kommentar

Man får beskjed via mail i god tid når abonentet må fornyes så kan man da velge å ta et år til med xbox live.Hvis man ikke svarer trekkes det automatisk,som er helt greit og enklest for begge parter.Så man har ansvar selv også å følge litt med,nytter ikke bare å klage på MS når det gjelder den saken ihvertfall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
:ohmy: Kan man avbryte der nå ja! Det var jo bra at de endelig kom med det. Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Man kan da administrere Xbox Live betalingene på nett? Ta en titt på https://billing.microsoft.com/home.aspx.

9624809[/snapback]

Men faen. Når jeg trykker avbryt på Live-tjenesten, kommer det bare opp et vindu til høyre, hvor det står at jeg må "For Xbox, går du til siden for kontoer og betaling for Xbox Live."

Og den siden var ikke mye til hjelp. Ser ut som man må ringe eller sende epost (som jeg ikke finner), til den tjenesten man vil avslutte. :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Hørt at man må ringe jeg :)

9626126[/snapback]

:wallbash:

Da er det fortsatt like vanskelig.

Hvis du ikke er hjemme ganske tidlig skal det godt gjøres å komme igjennom, hvis du gjør det må du snakke med en utlending som snakker dårlig engelsk.

Lenke til kommentar
Mange her som misforstår. Mitt problem er ikke at de mener jeg skylder de 118 kroner, det kan jeg godt forstå, og jeg foreslo jo at de kunne trekke de to månedene fra det 3-mnd kortet jeg allerede har.

Mitt problem er at de driver kundeservice som noen forbanna idioter.

9624017[/snapback]

Det er mye lettere om du bare betaler de 118kr.

Lenke til kommentar
Hørt at man må ringe jeg :)

9626126[/snapback]

:wallbash:

Da er det fortsatt like vanskelig.

Hvis du ikke er hjemme ganske tidlig skal det godt gjøres å komme igjennom, hvis du gjør det må du snakke med en utlending som snakker dårlig engelsk.

9626531[/snapback]

Man kan avslutte medlemskapet på den nettsiden.

Det er bare å trykke på "avslutt tjenesten".

Lenke til kommentar
Man kan avslutte medlemskapet på den nettsiden.

Det er bare å trykke på "avslutt tjenesten".

9627140[/snapback]

Ja, jeg trykker "Avbryt tjenesten". Så kommer det opp et smalt vindu, til høyre på skjermen hvor det står følgende:

Avslutte Microsofts elektroniske tjenester

Du avbryter dine elektroniske tjenester ved å kontakte Kundestøtte for produktet eller tjenesten. Du kan avslutte ved å sende e-post, ringe eller via direkte chat, avhengig av tjenesten. Du kan ikke avslutte forhåndsbetalte tjenester, for eksempel den forhåndsbetalte tjenesten for MSN Hotmail.

Bruk en av følgende måter for å kontakte Kundestøtte for produktet eller tjenesten:

For MSN-tjenester går du til Kundestøtte for MSN-avslutning og velg tjenesten du vil avslutte.

For Windows Live OneCare, går du til Windows Live OneCare-webområdet.

For Windows Live-tjenester går du til Hjelp og støtte og velg tjenesten du vil avslutte.

For Xbox, går du til siden for kontoer og betaling for Xbox Live.

Hvis du har problemer med kontoen, må du kontakte Kundestøtte.

Beslektede emner

Aktivere tjenesten på nytt

Kontakt Kundestøtte

Kontakt oss

Lenke til kommentar
Takk for Deres email. På grund av sikkerhet børre vi handle spörsmal om Gamertag på telefonen. Derfor er De velkommen å kontakte Xbox kundetjeneste team på Kundestøtte via telefon er: 800 14 174 eller + 47 23162554 fra mobiltelefon Hørselshemmede (teksttelefon): 800 14 175

Bare for ordens skyld: NEI! Man kan åpenbart ikke avslutte Live på noen andre måter enn å ringe support.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...