Gå til innhold

Wii Remote Jacket

PantZman

Anbefalte innlegg

Jeg våknet nå og så Wiien min blinke til meg med et blått lys. Var kommet en mail fra nintendo som sier at jeg kan gå på wii.nintendo.co.uk for å få tilsendt gratis "Remote Jackets"

Remote Jackets

Men da kom problemet: Sender de bare til UK og Ireland?

Litt merkelig at det bare gjelder United Kingdom og Ireland men alle andre fikk også tilsendt beskjeden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser behovet. Jeg sliter nemlig med godt nok grep over wiimoten og nunchuck.

Det kommer av svette fingrem stressa fingre, egentlig blod vant til "pil styring"(asso super uvant med joistick, bare å le litt der :p) og det faktum at jeg har litt store hender.

Supert for meg dette =D! Hadde jo tenkt å bestille et slikt cover fra 3 parts utviklere, men da slapp jeg det.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Vil ikke ødelegge utseendet til kontrollen. Har ikke mistet/ødelagt den noe særlig heller etter snart ett år. Eneste jeg har knust er en lampeskjerm når jeg skulle serve i tennis (rommet fylt med porselensbiter, jippi). Tviler på at denne ville ha reddet den.

Lenke til kommentar
Så det er bare å ringe Bergsala så sender de ut? Prøvde å finne sånn bestillingskjema på nettet men virka ikke som de sende til Norge enda

9628179[/snapback]

jeg ringte Bergsala idag for å høre, og de sa at det vil ta ca 14 dager før de får de inn og har ordnet en rutine for det i Norge..

Skal forsøke å komme tilbake når jeg vet mer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...