PantZman Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg våknet nå og så Wiien min blinke til meg med et blått lys. Var kommet en mail fra nintendo som sier at jeg kan gå på wii.nintendo.co.uk for å få tilsendt gratis "Remote Jackets" Remote Jackets Men da kom problemet: Sender de bare til UK og Ireland? Litt merkelig at det bare gjelder United Kingdom og Ireland men alle andre fikk også tilsendt beskjeden Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Ta kontakt med Bergsala så fikser de en til deg.. Ser ikke heelt behovet for denne men Endret 3. oktober 2007 av TCi Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Jeg ser behovet. Jeg sliter nemlig med godt nok grep over wiimoten og nunchuck. Det kommer av svette fingrem stressa fingre, egentlig blod vant til "pil styring"(asso super uvant med joistick, bare å le litt der ) og det faktum at jeg har litt store hender. Supert for meg dette =D! Hadde jo tenkt å bestille et slikt cover fra 3 parts utviklere, men da slapp jeg det. Endret 3. oktober 2007 av TCi Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg hadde et slikt silikonskin over Wiimoten min, kjøpt fra Modnet. Og det tok bare 2 månder så var det ødelagt og måtte kastes. Nei tar heller på meg halv hanskene jeg bruker når jeg trener. Får godt grep om kontrollen dag Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Vil ikke ødelegge utseendet til kontrollen. Har ikke mistet/ødelagt den noe særlig heller etter snart ett år. Eneste jeg har knust er en lampeskjerm når jeg skulle serve i tennis (rommet fylt med porselensbiter, jippi). Tviler på at denne ville ha reddet den. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Haha. Har ikke skjedd noe med mine Wiimotes heller. Har hatt et uhell med å slå i kjellertaket midt på natta hos en kompis rett under soverommet til foreldrene hans. De må ha fått sjokk. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Vel, jeg trenger dem ikke, men hvorfor ikke når jeg får dem tilsendt gratis? Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Flere som har fått denne meldingen? Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Noen som vet om det kommer til nunchucken å? Er egentlig der jeg trenger den mest Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Så det er bare å ringe Bergsala så sender de ut? Prøvde å finne sånn bestillingskjema på nettet men virka ikke som de sende til Norge enda Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Så det er bare å ringe Bergsala så sender de ut? Prøvde å finne sånn bestillingskjema på nettet men virka ikke som de sende til Norge enda 9628179[/snapback] jeg ringte Bergsala idag for å høre, og de sa at det vil ta ca 14 dager før de får de inn og har ordnet en rutine for det i Norge.. Skal forsøke å komme tilbake når jeg vet mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå