Stonescream Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Yo Jeg har en watercool blokk til brukt på et ati x800xl kort. Dersom jeg "fikser" litt på denne kan jeg jo bruke den på mitt ny 8800gts kort. Det jeg lurte på er om rambrikkene da står i fare for å bli "kokt". Originalkjølingen har jo kontakt med rambrikkene og de nye vannblokkene jeg ser kjøler som oftest hele greia. Som denne blokka fra Zalman: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=z...gts&mcat=14s277 Jeg kommer nok ikke til å overklokke eller noe slikt, så holder det kjølemessig å bare modifisere min gamle blokk, sette noen ribber på rambrikkene? Endret 2. oktober 2007 av Stonescream Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Har vannkjøling på mitt 8800GTS, uten ribber på RAM osv. Fungerer helt fint. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Oki, da satser jeg på at jeg får modifisert den alphacool blokka mi istedet for innkjøp av ny og dyr spesialblokk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå