Libra1988 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 HEi! Skal kjøpe meg ps3 neste uke, men har et par spørsmål. Er hdmi kabel noe som følger med, eller må man kjøpe? Og da er vel dette en egen hdmi kabel til ps3? Hvor mange spillere er maks? er det mulig å bruke kontroller med USB (PC-kontroller)? Fungerer online funksjonene bra? Når er den offisielle utgivelsesdatoen for Resident Evil og Metal Gear Solid? På forhånd takk=P Thomas Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hdmi kabel følger ikke med, tror du kan bruke en helt vanlig hdmi kabel. Leste en plass at enkelte spill støtter opptil 7 spillerer, men tror det max er 4 - online er det jo annerledes da. Online funksjonen fungere bra ja, litt spørs på hvordan den er laget i det spillet du spiller online da. Det siste spørsmålet har jeg dessverre ikke peiling på. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 er fullt mulig og bruke alt av USB ting på PS3, både i PS3 OS og Linux om du installerer det. utgiverdatoene på disse spillene om det finnes enda bør du kunne finne på www.amazon.com og/eller www.play.com Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Det følger ikkje med HDMI kabel i pakken. Skaff deg ein til 100,- så holder det så lenge du skal bruke den i mellom konsoll og TV. Online delen på PS3 er ein skandale sammenlignet med ein viss annen konsoll, men den er gratis og Sony har vist at de er flittige med å oppdatere firmware i konsollen. Dog er det rege til å implementere essensielle saker og ting. EDIT HER er ein mini sammenligning av PSN og MP om du skulle vere intressert. Så må eg få lov å komme med ein spillanbefaling til deg dersom du er ute etter suveren online underholdning og muligheter for å spille med fleire i split-screen ONLINE samtidig. Warhawk er ein tittel du må se nærmere på Endret 2. oktober 2007 av Mala Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Er vel ingen offsiell utgivelse på noen av de spilla enda, men metal gear solid første kvartal 2008 og resident evil slutten av 2008 starten av 2009 et sted. så en stund til. Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Okey, såpass ja=) Hadde regna med at de hadde sperra for bruk av annet enn utstyr beregnet på ps3. Warhawk, ja, ser ikke værst ut;) HAdde ikke regna med det selv, men kunne jo hende det var noen her som visste litt mer enn meg=) Takk for svar=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå