Kjakan24 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Nytt spm:Hva sa hun damen til Lincoln etter at han hadde bestilt vann i baren i Panama (?) Hun sier vel noe med: "Ikke fortell meg at du har kommet hele veien til Panama for vannet ??" Etter dette legger hun vel litt an på han før han høflig avslår og skal forlate henne. Men så snur hun på 5-øringen og går inn i kidnapper-rollen. Er sikker, så tar et nytt spørsmål: Silas Weir Mitchell, bedre kjent som Haywire kom på audition for å prøve seg på en annen og mer sentral rolle i Prison Break. Hvilken rolle var dette ? PS! karakteren er med enda. Endret 6. november 2007 av Kjakan24 Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Tror det var T-Bag han prøvde seg som. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Han prøvde seg som T-Bag! Neste spørsmål: Kåre Konradi prøvde seg også som skuespiller i PB. I hvilken rolle? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Han prøvde seg som T-Bag! Neste spørsmål: Kåre Konradi prøvde seg også som skuespiller i PB. I hvilken rolle? John Abruzi? Er det rett kan noen andre fortsette... Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Han prøvde seg som T-Bag! Neste spørsmål: Kåre Konradi prøvde seg også som skuespiller i PB. I hvilken rolle? Hei! Jeg var før deg. Fortsetter med en enkel en: Hva er etternavnet til Maricruz? Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Han prøvde seg som T-Bag! Neste spørsmål: Kåre Konradi prøvde seg også som skuespiller i PB. I hvilken rolle? Hei! Jeg var før deg. Fortsetter med en enkel en: Hva er etternavnet til Maricruz? Delgado er etternavnet til MariCruz. Sucre sier jo: Mrs.Delagdo, please dont hang up. Når han ringer til sin kjære i sesong 1. Er sikker på Delgado så kommer med et SPM til: I hvilken måned har rolle-figuren Michael Schofield bursdag ? Det nevnes to ganger i sesong 1. PS! Regner med at det var "Andrew Tyge" som var rollen for Kåre Conradi ?? Endret 7. november 2007 av Kjakan24 Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 ååå! Det var likerundt min dama! Det husker jeg! Det er slutten av august eller starten av September. Håper den blir godkjent? Da kjører jeg Kåre Konradi spørsmålet igjen! Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) ååå! Det var likerundt min dama! Det husker jeg! Det er slutten av august eller starten av September. Håper den blir godkjent? Da kjører jeg Kåre Konradi spørsmålet igjen! Jeg har alt svart på dette, Tyge altså han franskmannen som kjente igjen Whistler. Kan du bekrefte / avkrefte så man kan tippe på nytt eller komme med nytt SPM ? Endret 8. november 2007 av Kjakan24 Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Det er feil! Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Det er feil! Mulig å få hint? hvilken sesong kom rollefiguren med i ? Tipper ihvertfall at det kan være Whistler Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Det var i sesong en. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Feil. Hint: Karakteren lever fortsatt, og har vært med i alle episodene! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg tipper på Mahone eller Lincoln. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Alle har feil Han kom på tredjeplass i jakten på den meste ettertrakede rollen: Vært med i ALLE episodene, og er mainperson! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Feil. Hint: Karakteren lever fortsatt, og har vært med i alle episodene! Whistler Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Er det så sykt som at det er Michael Schofield ? Han har jo vært med i alle episodene, bare han og Linc som har vært det. Endret 9. november 2007 av Kjakan24 Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Kjakan, du kan fortsette! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Satset Kåre Conradi på rollen som Scofield? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå