JFM Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Og Percy. English, Fitz and Percy. Hvor var pengene til Westmoreland nevnt (spessifikst) Du glemte å si i hvilken gate purken ikke kom i.. Pengene var med "KK Ranch i Utah" Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Nesten, JFM... Svaret jeg tenkte var: KK Ranch, ------, Utah Finn ut resten, så skal jeg godkjenne den Lenke til kommentar
JFM Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Tooele (tror det staves slik) KK Ranch, Tooele, Utah Hvis det er rett, kan noen andre fortsette Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Tar en hard jeg da! Hvem er Woody? Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Woody var vel han fyren som jobbet på den hagebutikken hvor Tweener kjøpte spadene. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Ikke verst Den trudde jeg folk ville slite med. Din tur da! Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hvem er Pad Man? Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Pad man? Er ikke det han gamle mannen som er sjefen til Kim det da? Usikker, så må ha bekreftelse Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Pad man? Er ikke det han gamle mannen som er sjefen til Kim det da?Usikker, så må ha bekreftelse Kan noen bekrefte dette eller ?? Legger inn en ny Quiz hvis ikke noe skjer snart... Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Jeg er ganske sikker på at Padman er den skallede, eldre sjefen som i slutten av sesong to gikk rundt i legefrakk blant apebur. Uansett er det fritt frem nå ... Goscinny Endret 4. november 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Da spør jeg: Michael og Lincoln har hatt flest episoder på rollelisten. Med 49 episoder hver. De neste på listen har 45 episoder i serien. Hvilke to karakterer er dette ? Skal altså har navnet på karakteren, ikke skuespilleren. Håper folk tipper, istedet for å søke dette opp. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Sucre og Bellick Det tror jeg og. men du var først Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg vil tippe Mahone... Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Sarah, Sucre. Endret 5. november 2007 av Noreng Lenke til kommentar
JFM Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg vil tippe Mahone... Er ikke Mahone. Det er ikke 45 episoder siden han kom inn i serien Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Jeg vil tippe Mahone... Er ikke Mahone. Det er ikke 45 episoder siden han kom inn i serien Sucre og Bellick er helt riktig. De har begge 45 episoder hver. Etter disse er det T-Bag og Sarah med 43 episoder. (teknisk sett var jo Sarha med i S03-E03, men den kan jo diskuteres. Uansett vil T-Bag gå forbi henne etter dobbelt-episoden. Din tur Raste, nytt spm fra deg eller gi turen over til noen av de andre ivrige quizerne. Endret 6. november 2007 av Kjakan24 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg gir den videre, finner ikke på noe spørsmål Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Hvordan fikk Scofield fjerna bountyen på Whistler? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Han sank en pose med noe snadder i ned i et rør slik at han sprang opp en vannledning, deretter fosset det vann ut i fengslet til alle fangene. Er ganske sikker, så slenger ut ett nytt spm: Hva sa hun damen til Lincoln etter at han hadde bestilt vann i baren i Panama (?) Litt dårlig forklart men; Lincoln kommer inn i baren etter og ha endelig skaffet seg en dressjakke, bestiller ******, og hun dama sier ? Endret 6. november 2007 av Håks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå