Gå til innhold

Prison Break Quiz (Kan innholde spoilers)


Anbefalte innlegg

Hva er det virkelige navnet til Lechero? - Det er spørsmålet nå, hvis noen surret litt.

 

Regner du mener skuespilleren sitt navn?

Nei, mente det virkelige navnet hans i serien, men det får gå. :)

 

Vet vi har et annet spørsmål nå. Men er svaret: Patrone?

Endret av JFM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er det virkelige navnet til Lechero? - Det er spørsmålet nå, hvis noen surret litt.

 

Regner du mener skuespilleren sitt navn?

Nei, mente det virkelige navnet hans i serien, men det får gå. :)

 

Vet vi har et annet spørsmål nå. Men er svaret: Patrone?

Navnet hans er egentlig Norman. Det får man vite på "Prison Break Visitation", som kan sees på http://www.fox.com/prisonbreak

Lenke til kommentar

Nedlagt? Jeg mener å huske at de spilte det inn med et fungerende fengsel? Det er fult mulig jeg blander med noe annet nå, altså ...

 

*google* Oppdatering følger ...

 

ENDRET: Jeg tok feil.

Joliet Correctional Center closed as a holding prison in February 2002. Budget cuts and the obsolete and dangerous nature of the buildings were the cited reasons. All inmates and most staff were transferred to new buildings built at Stateville Correctional Center, the maximum security prison in Crest Hill. Joliet continued as an intake center until March 2004.

 

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Sesong 1 er riktig. Sesong 2 og 3 blir hovedsakelig spilt inn i samme by. Nesten godkjent.

 

Sesong 1: Illiones / Joliet

Sesong 2: I hovedsak Dallas (Texas), men alle episoder fra Panama er filmet i Florida (i nærheten av Miami tror jeg).

Sesong 3: Stort sett filmet i Miami (ikke i byen, men et stykke utenfor.

Lenke til kommentar
Versialles

1989

V. Madrid

 

Hvem er Falzone, og hvilken VELDIG viktig rolle hadde han i S01?

 

Falzone var sjefen for Abruzzi mafiafamilien etter at Abruzzi ble satt inn. Han styrte det som skjedde både utenfor og innenfor fengselet når det gjaldt mafia-syndikatets aktiviteter.

 

Fibonacchi (eller hva het) skulle vitne mot Falzone, så derfor var det viktig at Abruzzi fikk infoen ang Fibonacchi fra Michael. Dessuten bestakk Falzone vakter (da spesielt Bellick) inne i fengselet slik at mafia gutta kunne få privilegier.

 

En av disse privilegene var å styre PI-programmet der fanger jobbet med forskjellige vedlikeholds jobber. Abruzzi mistet jo sitt leder verv for PI da Falzone ga det over til han andre mafia karen.

 

Nytt spørsmål:

I sesong 1 skulle flukten gå på en av de tre innfartsveiene til fengselet Fox River. Michael testet disse veien ved å sette igang en alarm for at politi skulle rykke ut til fengselet.

 

Hva het de tre veiene inn til fengselet, og hvilken av veiene fant Michael ut at det ikke kom politibiler på, og dermed var veien de skulle bruke til å flykte bortover ??

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar
siden ingen har kommet med spørsmål på en stund, stiller jeg neste:

 

hva står det på lappen bellick legger i lommene til Michael og han andre under kampen i første episode av sesong tre, og fortell hva det betydde?

 

Var jo bare 20 min siden jeg hadde svart riktig da, er vel greit å vente litt til hva?

 

(nå har jeg svart riktig på et nytt SPM, slengte i vei et nytt SPM selv så fikk tilbake min tur)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...