Schneiderlin Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Hører på opptaket som Guvenøren hadde? En telefonsamtale mellom Presidenten og Steadman kan det stemme? Endret 6. mars 2010 av Cortese Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hva står det på den første svanen Sara får av Michael? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 En kode av ett slag, husker ikke hva det stod. Kan det ha vært gateadresse eller ett telefonnummer? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Det var i andre eller tredje svanen i den første stod det en setning, det står prikker etter setningen. Endret 11. mars 2010 av Cortese Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Det er en plan for å gjøre alt riktig? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Da er det min tur da, spørsmål kommer etter jeg har sett en episode av prison break Lenke til kommentar
ppplll Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Hvilke sesong er det, det mangler 2 episoder(Som liksom skal være en film) eller noe sånt? Noen som vet hva jeg snakker om? Å hva burde jeg se først, for å få med meg alt, og ikke gå glipp av noe. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 De to "episodene" du sikter til er tv-filmen: The Final Break Skjønner ikke helt hva du mener med "hva burde jeg se først", hvis du har sett de 22 episodene i sesong 4... Slenger med et spørsmål med samme jeg er i gang. Hvordan starter sesong 4? Lenke til kommentar
ppplll Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Er fortsatt på sesong 1, begynte netopp å se serien, så er ikke kommet så langt.. Tror jeg leste i et annet forum at den "filmen" du skrev ovenfor, var liksom di 2 siste episodene i sesong 2,3 eller 4.., mulig sesong 4, siden den heter the final break. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 The Final Break er etter den egentlige seriefinalen (sesong 4) ja... Den forklarer de spørsmålene du sitter igjen med etter seriefinalen. Kos deg skikkelig med spesielt sesong 1 og 2 Enjoy! Lenke til kommentar
MtnDew Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 En skikkelig spoiler: Hvorfor ofrer Michael seg i kvinnefengselet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå