Gå til innhold

Prison Break Quiz (Kan innholde spoilers)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Riktig Fox River var det jeg skulle frem til.

 

Din tur !

Slenger inn det spørsmålet jeg egentlig skulle stille i stad. :)

"Hva slags medisin måtte datteren til C-Note (Dede) ha hele tiden, for hvilken sykdom etter at C-Note hadde rømt med henne?"

 

Husker ikke navnet på medisinen, men hun var jo asmatiker og måtte han en type inhalator for å frie luftveiene. Dette fikk de også kjøpt, men moren ble arrestert med en gang, hun la medisinen i en søppelkasse rett utenfor butikken der hun kjøpte medisinen.

 

Husker IKKE navnet på medisinen.

 

-lol, jeg rotet dette sammen med Mr.Green. Husker ikke hvordan medisin DeDe skulle ha. Men utifra hvordan syk hun var så må det ha vært en glyserinkortison et slags meget sterk steroide. Dette blir jo også brukt til å frie luftveier blant annet.

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar
Kronisk nyresykdom?

 

Er ganske sikker så tar neste:

 

I sesong to stjal Sucre bilen til en gammel mann. Han ble ferska, og ført tilbake. Hva skjedde?

 

Mener du hvorfor han ble ferska, eller hva som skjedde etter han ble ferska?

 

Har ikke sett denne episoden, men husker at han fikk motor-havari midt på en øde vei. Han prøvde å se over motoren, men skjønnte at det var en "Lost cause" og bare fortsatte langs veien til fots.

 

Han småløp i baroverkropp med noe tørkle lignende rundt hodet.

Lenke til kommentar

Han ble stanset av politiet og tatt tilbake til fyren han stjal bilen fra. Den gamle mannen hadde medlidenhet med ham fordi han bare søkte kjærlighet, og han hadde selv mistet kona (han hadde jo bodd hos ham noen dager allerede). Derfor fikk han lov til å beholde den, selv om han i utgangspunktet hadde stukket av med den og sviktet ham. Den gamle sa vel noe slik som at han glemte å gi ham penger til bensin til politimannen. Likevel streiket bilen etterhvert (?), og han måtte fortsette til fots ...

 

Mulig jeg tar litt feil, men det meste skulle da være riktig ...

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Hva er det virkelige navnet til Lechero? - Det er spørsmålet nå, hvis noen surret litt.

 

Regner du mener skuespilleren sitt navn?

 

Kjente igjen Lechero fra filmen Face/Off. Han heter Rob Wisdom. Forresten liker jeg rollefiguren hans veldig bra. Han er litt "Two Face" og er snill, slem, hard, myk om hverandre. Man vet aldri hvor man har han. Dette har T-Bag fått føle, samt Schofield.

 

Svar: Rob Wisdom

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------

 

Har en teori om Lechero for videre episoder men skal bare skrive den ferdig før jeg legger den ut i hovedtråden om Sesong 3.

Nytt spørsmål:

I sesong 1 brøt de seg ut av Fox River som også var "hjemmebanen" for hele første sesong. Men dette fengslet var ikke bygget for Prison Break, men det var et gammelt fengsel.

 

Mitt spørsmål blir da; Hva heter det gamle fengselet som ble brukt som "FoxRiver" ?

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar
Luchero spilte han vennen til John Travolta. Han som skal passe på ringen, og som blir drept i brannen av Nicolas Cage :D

 

Stemmer, burn, baby burn.

 

Noen som har noe kløktig svar på Spørsmålet mitt?

 

-Navn på det egentlige Fengselet der de filmer Fox River ??

 

Spoiler ledetråd til riktig svar:

 

 

Navnet på fengselet de brukte er et jentenavn, som starter med bokstaven: J

 

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...