Natrich Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Tracy McGrady, Houston Rockets. You are up next mate! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Sitter på skolen og har lite tid til forum - fritt frem for neste spørsmål! Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hvem er Crab Simmons? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Var det ikke assistenen til Paul Kellerman? Som senere ble drept av Kellerman fordi han skulle overgi navnet hans til Veronica i saken til Linc. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Nope, du tenker på Danny Hale du Han kom veldig tidlig inn i tidslinjen i serien... Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 En The Company drepte, mens kjæresten hans (Leticia Barris, som jeg spurte om tidligere) så på. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ja, det er han jeg tenker på... men han har en mye viktigere "rolle" i serien enn å blitt drept av The Company og at han var i lag med Mrs. Barris. Tenker på "rollen" han har i forhold til selve plottet i serien Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Crab Simmons.. Det var han Lincoln skyldte 90 000 dollars, og for å gjøre opp gjelda si skulle Lincoln skyte en såkalt narkolanger, som ble til drapet på Terrence Steadman Så Crab Simmons var med og sette opp fella for Linc Noen andre kan ta neste Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Helt korrekt til minste detalj Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hvem som helst kan fortsette med et nytt spm. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Når Michael bryter seg og de andre ut av sona, er en del av rømmningsplanen å svømme langt uti havet. Der skal de bli hentet av Sucre som aldri kommer. Hvorfor kommer ikke Sucre? Endret 4. november 2009 av Tanner Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Han ble arrestert utenfor Sona. Han hadde "arbeidet", men navnet han oppgav hadde noe på rullebladet. Idet han fikk lov til å gå allikevel, sladret T-bag på ham. (Klønete forklart, men har time nå. =P ) Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hvem som helst kan komme med nytt spørsmål, hvis ikke skal jeg se om jeg finner et etter skola. =) Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Nevn to karakterer som det har blitt skiftet skuespiller på i serien? Liksom at først har x spilt karakteren, men neste sesong sluttet x, og y tok over... trenger ikke vite hvem som spilte disse karakterene. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Terrence Steadman i hvert fall...Vet ikke om noen andre. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Steadman er riktig ja, i tillegg ble maricruz byttet ut så vidt jeg vet... fortsett du! Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Steadman er riktig ja, i tillegg ble maricruz byttet ut så vidt jeg vet... fortsett du! Maricruz ble byttet ut en episode, vet ikke en gang om de viste det. Sara ble også byttet ut med en stand-in i sesong 3. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg har skrevet så mange spørsmål i denne tråden at jeg er helt tom Fritt frem for neste Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Når Michael ble operert av The Company så bemerket Sara en ting med ingrepet, hva bemerket hun? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå