tjotr Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Vet ikke om jeg mikser med det tjotr sa om SO2, men: Bagwell var på rømmen, på en bensistasjon så blir han stoppet av noen politifolk etter at han var på do på en bensinstasjon. Her begynte han å bortforklare seg med at han var en amerikans patriot fra krigen osv osv. En mann stoppet ved siden av han og ba ham om å hoppe inn siden han hadde en far eller noe som også hadde vært i krig, denne mannen hadde en datter som jeg mener kan være ho Eksentron er ute etter, eller failet jeg hardt her? Akkurat den situasjonen jeg tenkte på ja Men du forklarte den mye bedre da Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Natrich: Feil multiz: Korrekt! Hun heter Gracey Hollander, og er datteren til Susan Hollander som T-Bag var sammen med... Edit: Leif... Endret 16. oktober 2009 av Eksentron Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Spørsmål: Hvordan skjønte Michael at Sucre var til å stole på? Hint: Sesong 1. Det har noe med en gjenstand å gjøre. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Det var noe med at han plantet en telefon (som egentlig var et såpestykke)... for å sjekke om Sucre ville si ifra til vaktene at Mikey hadde en "telefon" Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Nokså sikker på at svaret mitt er riktig... Hvem som helst kan stille neste spm. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Tar et lett spm, når gjengen rømmer fra Sona så har Linc gjemt noen "rebreather/lufttanker" i en kjølebag ved stranden, de svømmer så ut og blir hentet opp av faren til hvem? Endret 19. oktober 2009 av Natrich Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Det er faren til Luis Gallego, Alphonso. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Det er faren til Luis Gallego, Alphonso. Riktig Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hvor var bilnøklene til rømingsbilen i/fra fox river gjemt? Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ved/I en søppeldunk som sto like ved bilen de fluktet i. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Stemmer det da? Var det den vanen som var litt ifra Fox River? Der Tbag lenket seg med Michael. Var det ikke Haywire som ble sendt/lurt bort til postkassa? Mens nøkkelen var under setet eller noe slikt? Eller er det feil hendelse jeg tenker på ? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Det er den hendelsen, men Abruzzi (?) hadde allerede tatt nøkkelen fra søppelbøtta, så var der den var. Sier vel noe sånt som "Already got it...". Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ah, ja det kan stemme vettu : ) Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hvilket ord er det Michael finner ut i "drømmen" han hadde da han ble opperert på Company-huset (ca. S04E14)? I drømmen var han tilbake i Fox River, og Westmoreland var der også Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Bargain mener jeg å huske Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Bargain er riktig ja Bargain = "Boron" (B), "Argon" (Ar), "Gallium" (Ga) og "Indium" (In) Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg skal på et møte nå og kommer ikke på noe spørsmål i farten, fritt fram! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hmm ingen som har kommet med nytt? Slenger inn ett jeg Luis Gallego i Sona gikk rundt med en basketballtrøye, trøyen var fra hvilket lag? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Tracy McGrady, Houston Rockets. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå