Gå til innhold

Prison Break Quiz (Kan innholde spoilers)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe, sånn går det når man blir helt betatt av en serie som dette :p

Fortsett da, hvem som helst!

 

Et tips til dere som vil skjønne mere av detaljene i serien... Se den en gang til! Spessielt S01... Du forstår mye mere og serien blir mye bedre etter at du har sett den 2 ganger :)

Endret av tjotr
Lenke til kommentar
hehe, sånn går det når man blir helt betatt av en serie som dette :p

Fortsett da, hvem som helst!

 

Et tips til dere som vil skjønne mere av detaljene i serien... Se den en gang til! Spessielt S01... Du forstår mye mere og serien blir mye bedre etter at du har sett den 2 ganger :)

 

Helt enig, kanksje jeg ser den enda en gang.

Lenke til kommentar

Han begynte med å slå handa til blods som du sa ja. Videre ble han ble fraktet til Psych-ward der Haywire var. Planen var at Haywire skulle tegne det som hadde blitt brent vekk fra tattooen på ryggen hans. For å komme seg ut av psych-ward sa Mike til Pope at han viste hvem som hadde brent ryggen hans. Dette var Geary... :)

Lenke til kommentar
Der fikk du frisket opp minnet mitt. Det avr en bra episode. Men alle er jo gode uansett :p

Spesielt alle episodene i sesong 1, de er hel MAGISKE :roll:

Sykt spennede første gangen jeg så S01 ass. Som denne ep. så skjønner vi ikke noe av hva Mike driver med, men senere i ep. så skjønner vi at det hele bare er en brilliant plan. Har fått mange til å sett PB i det siste, mange så hele S01 på en gang :p

 

Kjører på med et nytt spm. med det samme:

Hvorfor heter episode 5, sesong 1 "English, Fitz or Percy" ?

Legger ved et herlig bilde fra episoden :)

1051.JPG

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...