tjotr Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Lincoln Jr. Burrows. skespiller, hmm... marshall til etternavn elller no. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) OOH! Er det ikke Michael som ung eller no? EDIT: Inlegg 600 Endret 5. oktober 2009 av Natrich Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Stemmer det, og hva er skuespillerens navn? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Stemmer det, og hva er skuespillerens navn? Mener fornavnet er Dylan, resten husker jeg ikke Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Tja, ettersom man kan google seg til svaret ganske lett nå skal du få godkjent den. Skuespilleren heter Dylan Minnette, og spiller "Young Michael" i et par episoder. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Bare så du vet det, Dylan kom fra hodet mitt. Vil det si jeg får neste? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hvilken skuespiller har samme navn i rollen sin og i virkeligheten? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Damn, denne kunne jeg. Tror Walsh eller noe sånt er etternavnet... Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Sara Tancredi - Sarah Wayne Callies Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Spørs om det er både fornavn og etternavn. John Walsh - var det han som var på programleder på America's Most Wanted da Susan såg T-Bag der? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg var egentlig ute etter Paul Adenstein - Paul Kellerman, men siden tjotr kom med en lik sammenligning så gir jeg han fakkelen Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Pøh, hos meg stemte jo både fornavn og etternavn... Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Vel, da beklager jeg, første mann til mølla ftw! Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Pøh, hos meg stemte jo både fornavn og etternavn... Sender pinnen videre til deg jeg Eksentron! Imponert av at du husket John Walsh... dessutten er Sara og Sarah litt ulikt vel å merke Men da bør du komme med litt av en nøtt altså! Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Håper denne er vanskelig nok... Han er bare med i en episode som guest actor. Hva heter karakteren denne skuespilleren spiller? Endret 5. oktober 2009 av Eksentron Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Oioioi, er det ikke "T-Bag Lommegutten" Seth? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå