Skrujernet Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 vet ikke helt om jeg skjønte spm'et. Og beklager ejg glemte å komme tilbake emd spørsmål Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Skulle vært et bilde der... Det kommer nok snart Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hahahahahaha! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) haaha I steal ur pic Endret 29. september 2009 av atriC Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Kanskje det er han elektrikern som fjerner rotta som har festa seg i systemet til den elektriske stolen rett før Linc's henrettelse? Wild guess Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Fyrer opp med et nytt spm jeg: Hva er Michael sitt siste ord? Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 "We're free now, finally, we're free" Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Kanskje det er han elektrikern som fjerner rotta som har festa seg i systemet til den elektriske stolen rett før Linc's henrettelse? Wild guess hehe, nei... karakteren jeg skulle fram til var Patterson. Han hjalp Geary og Bellick med å finne ut hvor T-Bag befant seg i S02. Så nå at bilde hadde klikka Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 "We're free now, finally, we're free" "free" er korrekt Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Når møter vi denne "Company-fyren" for første gang? Endret 3. oktober 2009 av tjotr Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 han kommer på døra når T-bag har de gisslene. Han er bibelselger. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Her har dere en fra meg, rett fra hodet mitt; Hva het vakta som T-bag drepte, etter at han hadde sett hullet bak toalettet? Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Han heter Bob! Noen andre kan ta neste Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Oo HVILKEN HÅRFARGE HADDE DATTERA? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hvordan kom Bellick seg ut av Fox River?, når han ble fengslet for drapet på Roy. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Han ble FBI-agent, Mahone lagde avtalen. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 For å bli FBI-agent, hjalp han Mahone med å finne ut hva beskjeden Michael prøvde å si på den videon de publisert offentlig var. Svaret var å finne i en bok Bellick og Sara hadde lest da de var på rehabkurs for misbrukere lenge før Mike kom til Fox River. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå