NoTrace Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Faren til Linc tok ham med på baseballkamp en gang, og da sa faren at det var favorittspilleren hans. Senere bruker faren dette navnet, og sier han er en nyhetsreporter når Linc skal henrettes. Endret 22. september 2009 av Eksentron Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hva heter agenten som vil overgi alle personene som jobber for The Company til Veronica? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Daniel Hale, ble skutt av kellerman han. Like før han skulle overgi navnene(?) Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Han er det ja, men hva har han med Prison Break å gjøre? Han var på et av de baseball korta tweener stjal? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hva kaltes han som ble satt inn istede for Kellerman for å ta Nick, Veronica og LJ? Han som kom til hytta der de oppholdt seg. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Tror jeg vet det nå, er det ikke selveste Mr. Quinn Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Joo, det er riktig vettu : ) Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 I sesong 2 jager Kellerman The Company, i episode 17-18 ca. har han full klaring til å skyte President Reynolds. Hva skjer? Hva skjer de neste timene med presidenten? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Michael gir henne en lapp, og deretter merker vaktene at han er der og drar han inn på et kjøkken (?) der Bill Kim slår ham for å finne ut hvor Linc er. Michael spør om å få prate med presidenten, og etterhvert gir Kim opp, og sender henne inn. Michael forklarer blabla osv, og etterhvert resignerer presidenten. Kort fortalt. Jeg er trøtt. : Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Imponerende siden du er så trøtt Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg husker den scenen veldig godt, kunne ha skrevet en A4-side nesten. Har litt skrivesperre nå. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Siden jeg har neste spørsmål, kan jeg ta en "follow-up". I samme episode, helt på slutten sitter Michael i sofaen foran TV-en etter å ha sett at presidenten gikk av. Man får et nærbilde av ansiktet hans, og så sier han "We must..........", og så slutter episoden. Hva sier Michael? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Han sier ikke we must, men We gotta disepaer forever els. Så den for 3 dager siden. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jaggu. Der ser du hva trøtthet gjør med hjernen disse sene nattetimer. Du har selfølgelig helt rett. Din tur! Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Nytt spm.: Hva heter denne karakteren fra sesong 1? Og hva var det han hjalp Geary og Bellick med i S02? _________________________________________________________________________ Edit: eeeh, bilde klikket vist gitt Endret 3. oktober 2009 av tjotr Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 I steal bandwidth? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå