tjotr Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Miiiichael Crane is it Sikker på den... så fortsetter: Hvilken sang er det Bellick og Geary spiller på CD-spiller når de "torturerer" Teddy i Ms. Hollander's hus i S02? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Kan jo ikke huske det, så lenge siden jeg så sesong 2 Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Gjerne fortsett du GrevenLight. Bedre at vi holder tråden i live enn at det dumme spørsmålet mitt aldri blir besvart Det er den Walkin' on Sunshine som blir spilt i den scenen btw. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Helt dødt her Vel jeg prøver å vekke til live, hvordan kom moren til Michael seg ut fra badet? (S5) Endret 25. august 2009 av Natrich Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Helt dødt her Vel jeg prøver å vekke til live, hvordan kom moren til Michael seg ut fra badet? (S5) Hun brukte den greia som står i veggen som skal forhindre at døra smeller i veggen? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Hun brukte den greia som står i veggen som skal forhindre at døra smeller i veggen? Thats correct! Endret 25. august 2009 av Natrich Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hmmm.. kommer ikke på noe spørsmål nå. Fritt fram for neste! Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Ok kommer med en jeg da Hva betydde/var English, Fitzy og Percy? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Ok kommer med en jeg da Hva betydde/var English, Fitzy og Percy? Det var navnet på veiene utafor fengselet. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Hvilken celle bodde micheal på i S1? (enkelt) Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Ok kommer med en jeg da Hva betydde/var English, Fitzy og Percy? Det var navnet på veiene utafor fengselet. Det er riktig, din tur Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Ka var det michael trengete kortet som dama smugla in i fengselet til. I sesong 1. Endret 26. august 2009 av Noiz Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 F**n ,er under en måned siden jeg så Sesong 1 på nytt. Det var det "mastercard" kortet ikke sant? Kunne han ha brukt det til å få adgang en eller annen plassen? Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Mener å huske det var det kortet som ga adgang til rommet hvor fox river hadde fangenes personlige eiendeler. Der skulle den klokka ha vært, den Michael trengte til å måle hvor lang tid de hadde på å komme seg fra sykestua til muren. Tweener snabbet den senere fra Geary :!: Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Daffer fort av her Er det for vanskelig spørsmål som ikke blir fulgt opp eller er det rett og slett ikke interesse lengre? Natrich Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Virker som interessen for PB har dabbet av litt ja, det er jo snart 5 måneder siden serien ble avslutta i USA. De siste episodene av S04 går jo på TV3 nå. Uansett, fortsetter med en litt enkel en jeg : Hvem drepte James Whistler? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Whistler ble drept av han svarte mannen som jobbet for the Company. Han ble drept i starten av sesong 4 hvis jeg husker riktig. Kommer desverre ikke på navnet hans. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Wyatt ja Kjør på videre du! Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Kommer med en lett en jeg også. Hvem var Fibonacci? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Mafiaboss som micheal ville ha fly transport av. Bagwell kuttet han i halsen. Så kom han inn å vær frelst av gud eller noe. Mahone fikk han skutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå