tjotr Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Ja, i hvilken by...? Samma det egentlig Dårlig spm. fra meg i grunn... Bare fortsett du Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Når Michael kommer til Fox River møter han fengselsdirektøren. Han trenger hjelp til å fullføre et bygg(miniatyr) Spm 1: Hva heter dette bygget. Spm 2: Hvorfor kan Micahel fikse bygget? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Taj Mahal Han er ingeniør Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Taj MahalHan er ingeniør Roll on! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hvor var det C-Note ba kona hans møte han da han var på rømmen? Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Rainbow... Ett eller annet... Rainbow room? Endret 7. juli 2009 av tjotr Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Kjører på med et nytt spørsmål jeg: Why do you want to keep him boss? Keep your friends close, but your enemies closer. <--- hvem sier dette? Endret 8. juli 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Er det Abruzzi? Abruzzi it is! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Da kjører jeg ett nytt spm: Hvordan ærend er det Tweener skal gjøre når han blir tatt av Mahone? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Da kjører jeg ett nytt spm:Hvordan ærend er det Tweener skal gjøre når han blir tatt av Mahone? Han går til (eks)kjærsten for å snakke med ho. Unnskyldning eller noe. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Lite aktivitet her nå... Slenger ut et nytt spørsmål jeg: Hva het sønnen til Mahone og hva skjedde med ham? Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Sønnen heter Cameron. Han blir drept av The Company. Personen som utfører det husker jeg ikke hva heter, men det er han store, skumle afroamerikaneren. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Han går til (eks)kjærsten for å snakke med ho. Unnskyldning eller noe. Ikke helt det jeg var ute etter, men nesten. Tweener skal angi Michael&Co, men istedenfor går han til hun jenta. Sønnen heter Cameron. Han blir drept av The Company. Personen som utfører det husker jeg ikke hva heter, men det er han store, skumle afroamerikaneren. Riktig Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hmmmmmm.. Da vil jeg at dere skal gi meg fem kallenavn/alias på Michael. Som da er blitt brukt en gang eller flere igjennom hele serien! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Phineas McClintcock Snowflake Fish Pretty Officer Mathers Michael Crane Wayne Merrick De jeg fant på i farta. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg har ingen spørsmål akkurat nå. Fritt frem Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) I sesong 4 tar gjengen og utgir seg for å være politi, foretar en razzia i en båthavn, en gutt stikker unna. Når de får tak i han, hva finner de? Endret 15. juli 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå