dysfunctional Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Det er samme som navnet på en episode i sesong 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Feil. Leste du i det hele tatt spørsmålet? Endret 1. juli 2009 av Zeromac Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Har ingen harde på lager nå, så jeg fortsetter med en enkel en. Hvordan havnet Mahone i Sona? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Han tok båten til Scofield, og der hadde Scofield plantet narkotika. Politiet fant det og bam - inn i Sona. Hva het Generalen i Sona som satt Michael i hot-boxen? Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hm... Uten å se etter i episoden, kan jeg huske at jeg leste deler av manuset for episoden med generalen og om jeg husker riktig heter han Zavala. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 I siste episode av sesong 3 finner Michael og Linc en koffert i Sofias leilighet som har tilhørt Whistler. I denne kofferten er det informasjon om en mann, hva heter han? Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Stemmer. Skrives forresten Jason Lief. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 My apologies. Nytt spm: Hva heter kona til Abruzzi? Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Sjekket det opp... Sylvia er rett ja Da kan du sikkert fortsette! Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hoho. Nå er det lenge siden jeg har sett på, men jeg får vel prøve meg med noe. I løpet av seriene har vi opplevd av Theodore Bagwell har brukt flere forskjellige falske navn, kallenavn og diverse andre aliaser. Nevn seks slike! Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 aah! Bra spm. Dr. Marvin Gudat Dr. E. Stammel Cole Pfeiffer T-Bag (!) Baggie (eller no ??) Charles Patoshik (brukte det i en ep. mellom S04E17-21 da han var hos noen indiske folk) Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Veldig bra! Fyr opp nytt spørsmål Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Følger opp med enda et T-Bag spm. jeg da Hvor dro T-Bag i begynnelsen av sesong 4 for å hente sin nye identitet (Cole Pfeiffer) ? Han brukte James Whistler's fuglebok for å finne dette stedet hvor det var en låst boks med denne identiteten... Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Følger opp med enda et T-Bag spm. jeg da Hvor dro T-Bag i begynnelsen av sesong 4 for å hente sin nye identitet (Cole Pfeiffer) ? Han brukte James Whistler's fuglebok for å finne dette stedet hvor det var en låst boks med denne identiteten... En busstasjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå