ArcticMonkey^ Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg har neste spørsmål? Hva mente Lincoln da han sa til LJ mens han satt i varetekt "On the third, look out for Otis Wright" ? Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 At når han så tallet tre på veggen ved siden av heisen, så skulle han ta den høyre heisen. Otis var merket på heisene Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hva er den siste setningen Sara sier i sesong 3? Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) "It was me, I did it. He has done nothing wrong." Endret 8. mai 2009 av Dødskalkunen Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) "it was me, I did it" edit; litt for sen. Endret 8. mai 2009 av larven Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Riktig! Hvilken episode er det igjen? Jeg husket bare at det var det siste hun sa Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Sleng opp et nytt spørsmål da, Dødskalkunen! Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hvem skulle Maricruz gifte seg med? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Hector. Hva heter den 5. kortholderen som befinner seg i Vegas? Endret 8. mai 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 I sesong 2 skal Sucre dra til en flyplass for å møte Maricruz, men han blir kastet av bussen. Her møter han en mann som gir han mat og ly for natten, men Sucre velger å stjele bilen hans og stikke av. Politiet stopper ham, og følger han tilbake til bilens opprinnelige eier - men han lar Sucre gå. Det jeg er ute etter er hva sier mannen til Sucre, og hva gir han til Sucre? Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Sier ikke den gamle mannen at Sucre må dra å finne dama si... (mener han gamle mannen hadde mistet kona si for ganske kort tid siden). Mannen gir Sucre bensinpenger... Senere får bilen Sucre har fått av mannen motorstopp... Sucre får skyss av en politivakt som skal samme vei.... altså til flyplassen... osv.osv. Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 "I forgot to give him gas money" var svaret jeg var ute etter, men det er godkjent. Din tur! Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hvor mange ganger har Paul Kellerman prøvd å tatt selvmord? Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 To, mener jeg å huske. En gang før i tiden, og en i sesong 2 Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 riktig, lett den da... ta en skikkelig nøtt du nå da Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 jaja, får ta en til jeg da Hvordan får Micheal stoppet strømmen i Sona, og hvorfor gjør han det? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Bruker korset til guttungen? Han gjør det for å teste Brad? Blir en stund siden, så husker ikke helt. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg jobber med et spørsmål Han bruker korset til McCrady, eller hva gutten het, og han gjør det fordi han må på utsiden av muren for å reparere strømkabelen til det elektriske gjerdet, slik at Sucre kan spraye på et stoff som begynner å etse seg gjennom ting hvis det blir varmt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå