Freedom1 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg kan finne svaret i morgen, vet hvilken episode det er og har sett bilen, må bare sjekke igjen for å finne ut hvilken det er Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Gæh, bare sjekka det nå. Svart Audi Har såpass dårlig greie på biler at jeg ikke kan si hvilken det er //Blarcky Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Du kan sikkert ta neste regner jeg med. Men hvilken episode kan jeg se denne bilen? Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 S01E10 - Sleight of Hand. Scenen hvor Michael forteller Falzone hvor Fibonacci er Hvilken blodtype har John Abruzzi? Lenke til kommentar
Hardcore100% Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Svart Audi //Blarcky Genialt at du husket riktig episode, men ikke hvilken bil. Det er også svært observant av deg! Det er en Audi A6, flott jobbet Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hvilken blodtype har John Abruzzi? Ingen som vet? Kom igjen, sesong 1! Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 A-negativ savner Abruzzi... Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 A-negativ savner Abruzzi... Sweet, that's correct! Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hva var det T-Bag sa (sånn ca.) da Micheal fanget han i et hus etter at T-Bag hadde stukket ned Sucre med kniv, de tre hadde kjørt av veien og han hadde stukket av med pengene? (S02E21) Micheal og T-Bag fighter... hvordan ender det? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Han sier at Michael ikke tørr å stikke T-Bag med kniven, når Michael ligger over han. Men det endte med at Michael stakk han i hånda. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Godkjenner den Ta neste du... Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hva er Ecofield? Det såkalte energiselskapet til Terrence Steadman, som egentlig var et skalkeskjul for å samle inn en haug med penger, eller noe i den dur Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hva var det T-Bag sa (sånn ca.) da Micheal fanget han i et hus etter at T-Bag hadde stukket ned Sucre med kniv, de tre hadde kjørt av veien og han hadde stukket av med pengene? (S02E21) Micheal og T-Bag fighter... hvordan ender det? Hehe, "We can split the money 50/50, you can go tattoo your legs or whatever you want" - likte denne kommentaren Blarcky har neste spm! Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hvem sa "Frustration must be killing you" ? Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Først var det vel General Krantz som sa det til Michael da han hadde fått tak i Scylla, men at han trengte 6 kort for å "åpne" den Etter det sa Michael det til Krantz da han viste at han faktisk hadde de og Krantz lurte på hvordan han fikk tak i dem. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hva var det T-Bag sa (sånn ca.) da Micheal fanget han i et hus etter at T-Bag hadde stukket ned Sucre med kniv, de tre hadde kjørt av veien og han hadde stukket av med pengene? (S02E21) Micheal og T-Bag fighter... hvordan ender det? Hehe, "We can split the money 50/50, you can go tattoo your legs or whatever you want" - likte denne kommentaren Blarcky har neste spm! Var det geniale sitatet fra t-bag jeg tenkte på ja elsker sitatene til teddy ass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå