Noreng Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Agent Wheeler ? Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Er egentlig ganske sikker, så tar ny! Hva skjedde med alle fangene (Slutten av sesong 2) Copy + Paste Lincoln: Scofield: T-Bag: Sucre: Franklin: Haywire: Tweener: Abruzzi: Lenke til kommentar
Myst Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Lincoln: Slapp unna Scofield: Ble arrestert og lagt inn på SONA. T-Bag: Samme Sucre: Lette etter dama si Franklin: Død Haywire: Død Tweener: død Abruzzi:Død Lenke til kommentar
Myst Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Si hvem som er feil, har ikke så mye tid til å tenke skikkelig på saken. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ok, husker ikke hvem det var jeg. Var det ikke han som rømte fra fengslet med de andre, fant et hus med en gammel blind dame i og dro for å finne Nederland? Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Det var Haywire det. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Franklin = C-Note Lenke til kommentar
Myst Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Aha. Da tror jeg jeg vet hvem Franklin er, aka C-Note. Han inngikk en avtale med FBI og fikk nytt identitet og flyttet vekk sammen med familien sin. Tror ikke vi får se mer av dem i Sesong 3. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Good. Din tur! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Har ikke tid nå, så tar en lett en. Med hvem sin hjelp rømte våre helter? Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Mange det Tipper du tenker på Sara Tancredi, eller Henry Pope? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Du kunne egentlig bare kjørt på med ny spørsmål da jeg brøt 3 timers regelen. (Jobbet overtid og spilte fotballkamp etterpå) Men pytt, Sara er riktig. Nå kan du kjøre på. Endret 3. oktober 2007 av myst84 Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Hvordan ble Henry Pope innvolvert i sesong 2? Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Pope hadde tilgang til boksen der klippet av samtalen mellom presidenten og Steadman var. Derfor hjalp ham Michael, Sara og Linc med å få tak i det. Edit: Er ganske sikker på at svaret er riktig så jeg fortsetter. Hvem er Oscar Shales og hva skjedde med ham? Endret 4. oktober 2007 av Alfen92 Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Stemmer. Oscar Shales var en som Alex Mahone jaktet på før. Mahone kom til å drepe han, og visste ikke hva han skulle gjøre med han så han puttet han i hagen. Det er er grunnen til at Mahone er helt gal og må bruke tabletter. Hvem er Niki og hva skjedde meg henne? Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Er det NIKA du mener? altså Michaels "kone"? Hun ble jo brukt til å lure Bellick midt i sesong 2 . Etterpå fikk hun plutselig et infall og truet MIchael og Lincoln med en pistol som ikke var ladd. Michael og Lincoln reiste da bare videre og etterlot henne. Går ut ifra at dette stemmer, så her kommer et lett spørsmål for å få liv i tråden igjen: Hvem var det som ikke klarte å fullføre rømmningsforsøket fra Fox river? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Åhhhh hva var det han het igjen? Hmmmm.. Den feite fyren som var sist i køen, han ble så tung for ledningen at den røk i koplingsboksen. Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 du glemmer en annen også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå