Gitarhm Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 I løpet av morgendagen....? det har gått noen dager nå Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Har glemt det helt ut. Noen andre kan ta neste. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hvordan oppsto kallenavnet "Tweener" i David "Tweener" Apolskis og hvem gav ham det? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Tbag ga han det tror jeg, tror det betyr lus, derfor ble han kalt det Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Korrekt at Tbag gav ham det, men det andre var feil, og det var egentlig det jeg ville ha mest svar på.. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Tråden virker død. Har lest igjennom mye nå, og oppførselen til Kjakan må jeg si er utrolig morsom! Hva heter "templet" Michael hjelper Pope med ? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 correct. Vet ikke om stavelsen er rett, men jeg godkjenner Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hvor mange år brukte michael på å planlegge "rømmingen"? Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hvor mange år brukte michael på å planlegge "rømmingen"?Tror jeg har lest en gang at Michael brukte 1 år på å planlegge det hele... Hvilket sitat fra Mahatma Gandhi var det Michael brukte i en scene med Sara i E01S01? Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Det var feil svarhmm... skjekket opp det nå.... På Prison Break Wikia - Michael Scoefield står det følgende: "Retrieving the blueprints of the facility, Michael spends a year creating an elaborate plan to break out his brother". Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hva var navnet til han som sydde hånda til t-bag i sesong 2? Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hva var navnet til han som sydde hånda til t-bag i sesong 2?tror han het Marvin Gudat. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hva var navnet til han som sydde hånda til t-bag i sesong 2?tror han het Marvin Gudat. jepp. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hva var navnet til han som sydde hånda til t-bag i sesong 2?tror han het Marvin Gudat. jepp. Når er først gang the company blir nevnt i sesong1? (at de sier 'The Company') Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 episode 9?.feil svar, først gang det ble nevnt var i episode 10, første gang 'mr. Quinn' treffer kellerman og kolegaen hans. Quinn sier: "you and your partner are off the job... It doesn't come from me, it doesn't come from the white house, it come from the company". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå