Dødskalkunen Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Nytt spm: Hva heter kona til John Abruzzi? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Er ikke det Nicole? Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Er ikke det Nicole? Nope, det er feil. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) denne quizen har jeg ikke fått med meg at eksiterte , kona til john het vell Sylvia? nicole var vell dattera ettersom jeg vet. Endret 1. januar 2008 av Cryflopp Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 denne quizen har jeg ikke fått med meg at eksiterte , kona til john het vell Sylvia? nicole var vell dattera ettersom jeg vet. Jepp, riktig. Kona til Abruzzi het Sylvia. Fyr opp et nytt spm du. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hva heter hovedrolleinnehaveren i Prison Break? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Scoefield spilles av Wentworth Miller, som forøvrig må være svaret på den TV3(?)-quizen (om de ikke mener broren, da). Fritt frem! Goscinny Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 ja vil tro det er helt rett Goscinny! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Fritt frem! Hvorfor klarte ikke Scofield og Whistler å rømme fra Sona? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Litt usannsynlig, kanskje (hvem bryr seg?), men det kom utrolig nok en sky som skygget for solen, slik at Fishs nøye utarbeidede plan gikk i vasken. Nå er det fôring, fritt frem igjen. GOscinny Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Pga overskyet vær var det ikke? Edit: for sein :/ Endret 6. januar 2008 av Aleksmyy Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hva heter han som var general i Sona? Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Zavala ellerno Digga det navnet. Who is Miss Hollander ? Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Miss Hollander er vel x-dama til T-Bag..? Hun gav T-Bag til politiet da hun fikk vite hvem han var, og hva han hadde gjort, og senere drar han for å finne henne, etter at han har rømt. Hvis det er riktig, er mitt nye spørsmål: Hvorfor måtte Michael bytte cellekamerat fra Sucre til Charles Patoshik i sesong 1? Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Miss Hollander er vel x-dama til T-Bag..? Hun gav T-Bag til politiet da hun fikk vite hvem han var, og hva han hadde gjort, og senere drar han for å finne henne, etter at han har rømt. Hvis det er riktig, er mitt nye spørsmål: Hvorfor måtte Michael bytte cellekamerat fra Sucre til Charles Patoshik i sesong 1? Grunnen var at Sucre ikke ville være med på flukten. Er sikker så tar nytt spm. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Nytt spm: Hva het episoden der John Abruzzi ble skåret opp i halsen av T-Bag så han måtte bli sendt til sykeshus med helikopter ? Navn på episoden der Abruzzi ble sendt på sykehus ? Endret 14. februar 2008 av Kjakan24 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 End of the Tunnel. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) End of the Tunnel. Så nettopp denne episoden, bekrefter at dette er riktig. Endret 19. februar 2008 av Alfen92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå