Gå til innhold

Prison Break Quiz (Kan innholde spoilers)


Anbefalte innlegg

Dagens lolz, Kjakan! :lol:

 

Du lever ikke helt opp til den ydmyke personen som ofret alt for saken og fredrelandet sitt, som du har som avatar og brukernavn. Du kan heller ta tittelen "Brukeren med de dårligste PB-spørsmålene gjennom tidene". Kostnadene i utføringen av tatoveringene til Michael Scoefield og hva slags hånd C-Note hadde, bryr meg langt oppå ryggen. Det viktigste er at Scoefield har en tatovering, og at C-Note og T-Bag var uheldige og tapte runden de skulle vinne med juks. :)

 

Goscinny ;)

Så sant, så sant...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dagens lolz, Kjakan! :lol:

Det viktigste er at Scoefield har en tatovering, og at C-Note og T-Bag var uheldige og tapte runden de skulle vinne med juks. :)

 

Goscinny ;)

 

Ser at du vet mindre om Prison Break en jeg trodde Goscinny. Du skriver at gutta tapte pokerhånden. C-Note vant pokerhånden, han hadde bare 10 høy, men klarte å bløffe seg til potten.

Lenke til kommentar

Nå kommer du sikkert til å bli helt krapylsk, slik at du kanskje må legges inn på tvangssykehus, men likevel: Jeg bryr meg ikke så mye om PB. Jeg tok feil der. Greit nok, men det bryr meg ingenting. :) Prison Break er ikke alt her i verden, bare en artig serie som begynner å dra seg ut i for mange sesonger.

 

Så btw oppgave åtte i dag (omsider), og det ser ikke ut til å være mye som skal til for å rømme fra det fengselet. Likevel er det vel få som har slike krefter i ryggen som Whisler.

 

En annen ting er respekten fangene har overfor de fengselsansatte. Rett etter at Scoefield hadde fått på seg den nye t-skjorten, slo en vakt til ham. OG da de løp ut sammen, var denne vakten helt omringet av voldelige drapsmenn. Litt urealistisk, kanskje (men det er jo bare en serie).

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Kjære Goscinny

 

har ingenting med liten intresesse for Prison Break å gjøre at du ikke husker det , men hukommelse. Er jo ganske viktig for handlingen at de vant hånden og fikk pengene da. Men har jo skjønt at du bare myser innom PB nå og da.

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar

Er ikke alle som har superduper klister hjerne og husker ting dem så fra sesong 1 som de så for lenge siden da.. Med mindre de har sett sesongene flere ganger da :dontgetit:

Det var jo vel ikke så viktig for handlingen da, pengene de vant ble jo bare tatt av han vakten, sammen med klokka til DB Cooper, hvis jeg ikke tar helt feil.

Lenke til kommentar

Tror ikke folk legger merke til detaljer som hva slags kort det var og sånt, for å være ærlig. Jeg gjør ihvertfall ikke det. Grunnen til at jeg greide å svare, var fordi jeg juksa og lette opp episoden. ( Ikke drep meg. :p )

Spørsmål i en quiz som dette burde være spørsmål som er greie til litt vanskelige å svare på, når du har sett serien 1 - 2/3 ganger, ikke flisespikeri du kanskje la merke til der og da, syntes jeg, da.

Lenke til kommentar
Det var jo vel ikke så viktig for handlingen da, pengene de vant ble jo bare tatt av han vakten, sammen med klokka til DB Cooper, hvis jeg ikke tar helt feil.

 

Ikke så viktig for handlingen ?

 

-Pengene de vant ble tatt av vakten, for å få tilbake cellen som ville bli avslørt med den dårlige vasken.

-Pengene og klokken ble tatt av vakten.

-Gutta hevnet seg ved å plante ting i skapet til vakten så warden Pope sparket vakten.

-Cellen var nå trygg igjen

-I neste sesong blir samme vakt sammen med en sparket Bellick en duo som gikk etter rømlingene og de 5 mill dollarne.

-Så får vakten tak i pengene, men drepes av T-Bag. Men Bellick blir tatt for drapet og satt inn i Fox River.

 

For å oppsumere, hadde ikke gutta vunnet pokerhånden hadde de ikke hatt penger for å betale for cellen. Da hadde heller ikke vakten tatt pengene i egen lomme og beholdt gulluret. Ergo hadde aldri han blitt satt opp av Westmoreland og han hadde aldri fått sparken. Etter det hadde han heller ikke gått etter pengene og blitt drept. Og Bellick hadde aldri blitt satt inn i Fox River.

 

Så jeg tror du tar feil, den pokerpotten, altså pengene VAR viktig for handlingen.

Lenke til kommentar

Slik kan du si om alle handlinger, Kjakan. Det ene fører til det andre, det er slik Prison Break er bygd opp. Skjeldent det skjer en ting som ikke får konsekvenser for senere handling. Dette tror jeg du vet godt selv :) Dessuten begynner jeg å bli irritert på din meget arrogante- og bedreviterholdning, Kjakan. Du er kanskje en av dem som har størst kunnskaper om Prison Break her, men du trenger ikke å rakke ned på alle andre og skryte så sabla mye av disse kunnskapene. Tror ikke Prison Break er sååå viktig for folk.

 

Skal vi begrave denne "striden" og heller fortsette med det denne tråden var ment for - nemlig quiz?

 

Gosinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...